۸ آذر ۱۴۰۲، ۱۹:۲۴
کد خبرنگار: 1160
کد خبر: 85307157
T T
۲ نفر

برچسب‌ها

عامل تیراندازی لنگرود گیلان دستگیر شد

۸ آذر ۱۴۰۲، ۱۹:۲۴
کد خبر: 85307157
عامل تیراندازی لنگرود گیلان دستگیر شد

رشت - ایرنا - فرمانده انتظامی لنگرود از دستگیری عامل تیراندازی به سمت یکی از شهروندان در این شهرستان خبر داد. 

به گزارش عصر چهارشنبه ایرنا از پایگاه خبری پلیس گیلان, سرهنگ حمیدرضا سرخوش‌پور اظهار کرد: در پی تیراندازی فردی به سمت یکی از شهروندان با سلاح شکاری در سد لاستیکی لنگرود، بلافاصله پیگیری موضوع در دستور کار پلیس قرار گرفت.

وی افزود: ماموران پلیس امنیت عمومی با انجام اقدامات فنی و نامحسوس، عامل تیراندازی را شناسایی و با هماهنگی قضایی وی را دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان لنگرود از کشف یک قبضه سلاح شکاری غیرمجاز در مخفیگاه متهم خبر داد و بیان کرد: متهم ۲۶ ساله انگیزه خود از این اقدام را اختلافات شخصی عنوان کرده و پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی در اختیار مرجع قضائی قرار گرفت.

این مقام انتظامی در پایان با اشاره به برخورد بدون اغماض پلیس با مخلان نظم و امنیت از مردم خواست هرگونه اخبار و اطلاعات در خصوص شرارت و ایجاد مزاحت را از طریق سامانه ۱۱۰ به پلیس گزارش دهند.

دستگیری عاملان رعب و وحشت در فومن

بنا به گزارش دیگری از پایگاه خبری پلیس گیلان، فرمانده انتظامی شهرستان فومن هم از دستگیری ۲ نفر از اراذل و اوباش سابقه‌دار و معروف که موجب رعب و وحشت و سلب آسایش عمومی شده بودند، خبر داد.

سرهنگ حمیدرضا فیضی اظهار کرد: به منظور ارتقای احساس آرامش و در راستای اجرای طرح پیشگامان و پاکسازی نقاط آلوده و جرم‌خیز، شناسایی و برخورد با مخلان نظم و امنیت در دستور کار پلیس قرار گرفت.

وی افزود: در این طرح ۲ نفر از اراذل و اوباش سابقه‌دار که با ایجاد رعب و وحشت سبب مزاحمت برای شهروندان، اخلال در نظم عمومی و سلب آسایش عمومی می‌شدند، دستگیر و با تشکیل پرونده در اختیار مرجع قضائی قرار گرفتند.

این مقام انتظام بیان کرد: در بررسی سوابق این متهمان ۳۲ و ۳۳ ساله شناسنامه‌دار و معروف مشخص شد آنها چند مورد سابقه شرکت در نزاع، ضرب و جرح، شرب خمر، خفت‌گیری، نگهداری مواد مخدر و اخلال در نظم عمومی دارند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha