۹ آذر ۱۴۰۲، ۱۱:۳۴
کد خبرنگار: 1053
کد خبر: 85307542
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

امام جمعه قزوین: امروز شرایط برای جمع شدن صهیونیست ها فراهم است

قزوین - ایرنا - نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه قزوین با اشاره به اینه امروز شرایط برای جمع شدن بساط صهیونیست ها بیش از گذشته فراهم است، گفت: فرار و استعفاهای دسته جمعی نظامیان این رژیم و نفرت ساکنان سرزمین های اشغالی از صهیونیست ها به خوبی مشهود است.

به گزارش ایرنا و به نقل از دفتر امام جمعه قزوین، آیت الله عبدالکریم عابدینی روز پنجشنبه در دیدار با مسوولان دفاتر نمایندگی و نهاد معظم رهبری در سازمان ها، دانشگاه ها و دستگاه های نظامی استان، تصریح کرد: نفرت و قیام جهانی، اتحاد و انسجام مسلمانان، سرافکندگی سران کشورهای اسلامی که همسویی با رژیم صهیونیستی داشته اند، اکنون مجبور شده‌اند اخلاق خود را عوض کنند.

وی خاطرنشان کرد: همه اینها باعث شده شرایط وخیمی برای رژیم صهیونیستی به وجود بیاید، برچیده شدن رژیم صهیونیستی به معنای عقب‌ نشینی آمریکا از کشورهای اسلامی نیز هست.

امام جمعه قزوین یادآور شد: شهید باهنر پیش از انقلاب در مدرسه کرمانی‌ها طی سخنانی اظهار داشتند "خودتان را آماده کنید که ما هر چه به سمت مطرح شدن اسلام پیش می‌رویم مراجعه‌ کنندگی به ما زیاد می‌شود"، مدتی طول نکشید که انقلاب شد و دیدیم که پیش‌بینی آن شهید چقدر بجا و دقیق بود.

به گفته نماینده ولی فقیه در استان، قوم مسیحیت مطالباتی دارند و از نظر فکری، عقیدتی، سیاسی و سایر مسایل از ما سووالاتی می کنند که ما بایستی اینها را در حیطه‌ کاری خودمان جدی بگیریم.

آیت الله عابدینی اضافه کرد: اکنون باید مهمترین دغدغه ما نگاه تیزمان به مقاومت اسلامی باشد و ببینیم در هر ارگان و نهادی که هستیم در باب مقاومت اسلامی چه تأثیرپذیری می توانیم داشته باشیم.

امام جمعه قزوین با بیان اینکه امروز می‌بینیم در مراکز کفر، الحاد و استکبار نظیر نیویورک و واشنگتن تظاهرات چند هزار نفری شکل می‌گیرد، گفت: این در حالی است که حتی در داخل این رژیم غاصب نیز نسبت به سران آنها اعتراضاتی بلند شده، اکنون که این شرایط را می‌بینیم بسیار خداوند را شاکریم، ایران قیام کرد، امام (ره) از تبعید آمد و انقلاب اسلامی پیروز شد، اگر جهان قیام کند شاهد ظهور منجی عالم بشریت (عج) نیز خواهیم بود.

آیت‌الله عابدینی اعلام کرد: اکنون رسالت جدی ما آن است که مردم را به این قیام جهانی آگاه کنیم، رفتارهای ما مردم را به اسلام می‌کشاند و باید در این راستا گام های بلند و موثری برداریم.

وی ادامه داد: براساس فرمایش رهبر معظم انقلاب، جهان در حال تحولات عظیمی است، رژیم صهیونیستی ملت نیست، برای اینکه ملت به معنای آدم‌های ریشه‌دار و اصیل است، اینها آدم‌های آواره‌ای هستند، از آنجایی که دولت‌ را ملت‌ها پدید می‌آورند، بنابراین رژیم صهیونیستی دولت محسوب نمی شود.

آیت الله عابدینی با اشاره به این نشست، اظهار کرد: این گونه با هم بودن‌های صنفی و سنخی عمل کردن به آیه "واعتصموا بحبل الله جمیعاً" است، آشنایی، هم‌افزایی و تبادل تجارب در این جلسات اتفاق می‌افتد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha