آیت‌الله عاملی: سپاه با تشخیص اولویت‌ها در صف اول خدمت ایستاده است

اردبیل - ایرنا - نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه اردبیل گفت: کسانی که در صف خدمت به مردم حضور دارند، مشکلات را بیشتر لمس می‌کنند و سپاه عزیز با حضور در صف خدمت، اولویت‌ها را درست تشخیص داده است.

به گزارش خبرنگار ایرنا ، آیت‌الله سیدحسن عاملی روز پنجشنبه در حاشیه همایش گله‌داران و شبانان بسیجی در جعفرآباد مغان اظهار کرد: عشایر عزیز در تاریخ کشور به خاطر نقش مهمی در استقلال کشور داشته‌اند و ما به وجود آنها افتخار می‌کنیم و حیف است که از مشکلات آنها غافل باشیم و من امروز سلام مقام معظم رهبری را به این قشر شریف ابلاغ کردم.

وی با بیان اینکه عشایر چه در منطقه مغان و قره‌داغ و چه در خلخال تاریخ بسیار پرافتخاری دارند، خاطرنشان کرد: حساسیت مقام معظم رهبری به مجموعه عشایر در سفرشان به اردبیل، مشهود بود و خودشان در این استان حاضر شدند و این درسی بود برای مسئولان که برای رفع مشکلات این مردم اهتمام داشته باشند.

امام جمعه اردبیل ضمن تقدیر از تلاش‌های سپاه در آبرسانی به روستاها و قشلاقات استان گفت: آبرسانی به روستاهای منطقه کار بسیار ارزنده‌ای بود و خدا را شاهد می‌گیرم که این عزیزان در جاهای صعب‌العبور و سخت‌گذر انجام وظیفه و خدمات‌رسانی می‌کنند.

آیت‌الله عاملی با بیان اینکه سپاه به عنوان یک مجموعه بزرگ خدمتگزار مایه عزت کشور است، افزود: خوشبختانه سپاه در همه حوزه‌های علمی ، تکنولوژی، دفاعی و حوادث غیرمترقبه حضور دارد و برای رفع حلقه‌های مفقوده توسعه در کشور تلاش می‌کند.

نماینده ولی فقیه در استان اردبیل خاطرنشان کرد: با کمال تاسف، مجلس نتوانست بسیاری از اولویت‌ها را تشخیص دهد و آموزش و پرورش ما وضعیت استثنایی داشت و اگر مجلس از اول به آن توجه داشت، امروز خیلی از مشکلات اجتماعی ما حل می‌شد.

وی افزود: مساله پروتئین نیز مهم است و به این خاطر وزیری هم برکنار شده است و اگر مجلس به مساله پروتئین هم اهمیت لازم را می‌داد، مشکلی از مشکلات حل می‌شد؛ من از اینکه سپاه عزیز ما مشکلات را خوب تشخیص داده است، دست مریزاد عرض می‌کنم.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha