۹ آذر ۱۴۰۲، ۱۱:۵۳
کد خبر: 85307562
T T
۱ نفر

برچسب‌ها

ماتزاری: ریسک ما جواب نداد/ حق ناپولی باخت مقابل رئال نبود

تهران- ایرنا- سرمربی تیم فوتبال ناپولی گفت: به دنبال برتری برابر رئال‌مادرید بودیم اما نتوانستیم به هدف و حق خود برسیم.

به گزارش ایرنا، والتر ماتزاری بعد از شکست ۴ بر ۲ تیمش مقابل رئال‌مادرید در چارچوب رقابت‌های مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا، تاکید کرد: در این بازی خیلی زود به گل رسیدیم و تصور ما این بود که برنده از زمین بازی خارج می‌شویم اما در ادامه روند بازی به گونه‌ای پیش رفت که نتیجه را واگذار کردیم و شانس برتری در این بازی را از دست دادیم.

وی ادامه داد: بازی خوبی را از ناپولی شاهد بودیم و تا دقایق پایانی بازی کار با تساوی دنبال می‌شد، اما در ۱۰ دقیقه پایانی روند بازی به شکلی پیش رفت که در نهایت این بازی را واگذار کردیم. اگر عملکرد بهتری روی ضدحملات خود داشتیم زمانی که بازی ۲ بر ۲ بود، می‌توانستیم با برد این بازی را به پایان ببریم.

سرمربی ناپولی یادآور شد: وقتی در آن شرایط گل سوم را می‌خورید باید سراسر حمله شوید، چراکه شکست ۳ بر ۲ با ۴ بر ۲ فرقی ندارد اما شاید ریسک شما جواب بدهد و دوباره کار به تساوی بکشد اما ریسک کردیم و جواب نداد.

گفتنی است در گروه سوم مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا،‌ تیم فوتبال رئال مادرید با ۱۵ امتیاز در صدر است و صعودش را به مرحله حذفی قطعی کرده و تیم‌های ناپولی با ۷، براگا با ۴ و یونیون برلین با ۲ امتیاز در رده‌های بعدی جای دارند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha