۹ آذر ۱۴۰۲، ۱۱:۵۹
کد خبرنگار: 5508
کد خبر: 85307586
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

پروندهٔ خبری

جهاد اسلامی: اشغالگران مجبور به شنیدن صدای مقاومت زیر آتش هستند

تهران- ایرنا- سخنگوی جهاد اسلامی فلسطین به عملیات شهادت‌طلبانه در قدس اشغالی واکنش نشان داد.

به گزارش امروز پنجشنبه ایرنا به نقل از المیادین، «مصعب البریم» سخنگوی جنبش جهاد اسلامی فلسطین به عملیات شهادت طلبانه در قدس اشغالی واکنش نشان داد.

وی افزود: قدس سرآمد نبرد است و محرک دیگر نبردهاست. البریم تاکید کرد: وحدت میادین یکی از اصول ثابت مدیریت نبرد با اشغالگران اسرائیلی است. مقاومت فلسطین به رزمندگان خود آماده‌باش داده و اشغالگران مجبور به شنیدن صدای مقاومت زیر آتش هستند.

البریم تاکید کرد: ما به اشغالگران اعلام کردیم که مسئول کشته شدن شماری از اسیرانش به علت بمباران شدید به غزه است.

این درحالی است که ساعتی قبل عملیات شهادت طلبانه در قدس انجام شد که به هلاکت سه صهیونیست منجر شد و در در واکنش به آن «ایتمار بن گویر» وزیر امنیت داخلی رژیم صهیونیستی مجددا شهرک‌نشینان اشغالگر صهیونیست را به حمل سلاح برای مقابله با فلسطینیان فراخواند.

مجریان عملیات تیراندازی امروز در شهرک راموت در قدس اشغالی دو برادر فلسطینی ساکن شهرک صور باهر هستند. یکی از این دو برادر شهید مراد نمر ۳۸ ساله است که از اعضای جنبش حماس بود و طی سال‌های ۲۰۱۰ تا ۲۰۲۰ به اتهام تلاش برای اجرای عملیات مقاومتی در بند اسارت بود. دیگر مجری این عملیات هم شهید ابراهیم نمر ۳۰ ساله است که او هم از اعضای جنبش حماس است و سال ۲۰۱۴ به اتهام فعالیت ضدصهیونیستی ۸ ماه در اسارت بود.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha