آتش سوزی مرگبار منزل مسکونی در جنوب تهران/مرگ ۲ مرد میانسال+فیلم

تهران بزرگ - ایرنا - سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران از آتش سوزی یک منزل مسکونی در خیابان ۱۳ آبان پایتخت خبر داد و گفت: یک مرد میناسال در این حادثه جان باخت.

سیدجلال ملکی روز پنجشنبه به خبرنگار ایرنا اظهار کرد: ساعت ۱۰:۲۲ امروز حادثه آتش سوزی در خیابان ۱۳ آبان خیابان شیری به سامانه ۱۲۵ اعلام و در مدت زمان چهار دقیقه ماموران ایستگاه شماره ۴۷ به محل حادثه اعزام شدند.

وی افزود: منزل ویلایی یک طبقه بدلایل نامشخص دچار آتش سوزی شده و زمانی که آتش نشانان به محل رسیدند مرد ۵۰ ساله مصدوم را دیدند که اعلام کرد برادر بزرگترش در میان شعله‌های آتش گرفتار است.

آتش سوزی مرگبار منزل مسکونی در جنوب تهران

ملکی ادامه داد: آتش نشانان همزمان با خاموش کردن آتش وارد عملیات نجات شدند و جسم بی جان مرد میانسال (۵۵ ساله) را پیدا کردند.

به گفته وی، آتش در یک اتاق کوچک روی داده بود که این فرد بدلیل شدت سوختگی جان باخت و دقایقی قبل نیز این آتش سوزی مهار شد.

مرگ مرد ۵۵ ساله در آتش سوزی خیابان مازندران

سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران همچنین از حادثه آتش سوزی یک منزل قدیمی در خیابان مازندران خبر داد و گفت: در این حادثه نیز یک مرد ۵۵ ساله جان باخت.

ملکی ادامه داد: این حادثه در یک منزل ۲ طبقه قدیمی روی داد و کانون آتش سوزی در طبقه دوم که ظاهرا ۲ برادر با هم زندگی می‌کردند، روی داد.

وی تاکید کرد: آتش نشانان همزمان با خاموش کردن آتش وارد عملیات نجات شدند و جسم بی جان یک مرد ۵۵ ساله را از میان شعله‌های آتش خارج کردند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha