۹ آذر ۱۴۰۲، ۱۵:۰۷
کد خبرنگار: 1452
کد خبر: 85307802
T T
۱ نفر

برچسب‌ها

کوراش رشته پرافتخار بانوان همدان در میادین بین المللی است

همدان- ایرنا- مدیرکل ورزش و جوانان همدان گفت: کوراش جزو رشته‌های پرافتخار بانوان این استان در میادین بین المللی است و باید به پرورش و شکوفایی استعدادهای این ورزش توجه ویژه شود.

به گزارش خبرنگار ایرنا علی حقیقی روز پنجشنبه در مراسم استقبال از صبا کرمعلی دارنده نشان برنز آسیا اظهار کرد: صبا کرمعلی جزو بانوان شاخص ورزش همدان به شمار می‌رود و در کوراش توانسته جزو بهترین‌های تاریخ این رشته در کشور باشد.

وی اضافه کرد: کوراش جزو رشته‌های مدال آور کشورمان در میادین آسیایی و جهانی به شمار می‌رود و باید بیش از گذشته به این ورزش توجه شود.

حقیقی با اشاره به اینکه نهاوند در کسب موفقیت‌های کوراش پیشتاز است، گفت: در طرح آمایش رشته‌های ورزشی، کوراش جزو رشته‌های استعدادخیز در نهاوند به شمار می‌رود.

مدیرکل ورزش و جوانان همدان خاطرنشان کرد: امروزه ورزش بانوان همدان افتخارات ارزنده‌ای را در عرصه‌های فراملی کسب می‌کند و در سال‌های اخیر شاهد نشان‌های رنگارنگ در رشته‌های مختلف بوده‌ایم.

کوراش رشته پرافتخار بانوان همدان در میادین بین المللی است

معاون ورزشی اداره کل ورزش و جوانان همدان نیز در این مراسم گفت: کرمعلی افتخار ورزش استان همدان به شمار می‌رود و همواره جزو بهترین‌های تیم ملی کوراش بوده است.

علی ضمیری کامل افزود: سطح مسابقات کوراش قهرمانی جهانی به میزبانی عشق آباد ترکمنستان بسیار بالا بود و ورزشکار همدانی شایسته کسب نشان طلا بود اما در نهایت بر سکوی سوم قرار گرفت.

صبا کرمعلی نماینده وزن منهای ۷۸ کیلوگرم کوراش زنان کشورمان در مرحله نیمه‌نهایی مسابقات جهانی با قبول شکست برابر "کادیرو وا" از ترکمنستان به مقام سومی مشترک دست یافت.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha