مرکز توانبخشی و درمان بیماران روانی شرق کرمانشاه در کنگاور افتتاح شد

کرمانشاه - ایرنا - مرکز توانبخشی و درمان بیماران روانی مزمن شرق کرمانشاه عصر پنج‌شنبه با حضور استاندار و جمعی از مدیران کل و مسئولان شهرستانی در کنگاور افتتاح شد.

به گزارش ایرنا، مدیرکل بهزیستی استان کرمانشاه در حاشیه این مراسم در جمع خبرنگاران اظهار کرد: چهار هزار و ۹۴۸بیمار اعصاب و روان در استان کرمانشاه وجود دارد که از این تعداد ۵۱۶ نفر در مراکز شبانه‌روزی نگهداری می‌شوند.

«بهزاد شهبازی» عنوان کرد: ۳۰۷ نفر از بیماران اعصاب و روان هم خدمات ویزیت در منزل و روانشناسی و مددکاری را دریافت می‌کنند.

وی گفت: با توجه به اینکه تمام مراکز شبانه‌روزی اعصاب و روان در مرکز استان قرار دارند ضرورت تأسیس اینچنین مراکز در سایر مناطق استان ضروری بود.

او افزود: مرکزی در اسلام‌آباد غرب برای شهرستان‌های غربی و مرکز آناهیتا نیز برای شهرستان‌های شرقی امروز راه‌اندازی شد که هفتمین مرکز شبانه‌روزی بیماران اعصاب و روان محسوب می‌شود.

مرکز توانبخشی و درمان بیماران روانی شرق کرمانشاه در کنگاور افتتاح شد

مدیرکل بهزیستی استان کرمانشاه بیان کرد: این مرکز ظرفیت پذیرش ۵۰ بیمار اعصاب و روان را دارد و هم‌اکنون ۱۰ نفر پذیرش شده‌اند.

شهبازی با بیان اینکه این مرکز توسط بخش خصوصی و با تعرفه دولتی اداره می‌شود گفت: این مرکز خدمات رفاهی و فرهنگی به بیماران ارائه می‌دهد و ۱۳ نفر اشتغالزایی دارد.

شهرستان کنگاور در ۹۰ کیلومتری شرق کرمانشاه قرار دارد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha