اجلاسیه شهدای زن اهل سنت، وحدت راستین شیعه و سنی در کشور را به رخ همگان کشید

گرگان - ایرنا - فرمانده سپاه نینوا گلستان گفت: برگزاری باشکوه اولین اجلاسیه شهدای زن اهل سنت کشور به میزبانی شهرستان بندرترکمن وحدت راستین شیعه و سنی در کشور را به رخ همگان کشید تا جهان بداند ایران نماد وحدت اسلامی است.

به گزارش ایرنا سردار علی ملک‌شاهکوهی پنجشنبه شب در پیامی ضمن تقدیر و تشکر از همه عوامل و دست اندرکاران اولین اجلاسیه ملی شهدای زن اهل سنت کشور با اشاره به آیه «مَن لَم یَشکُرِ المَخلوقَ، لَم یَشکُرِ الخالقَ» اظهار کرد: خداوند متعال را به دلیل منت گذاشتن بر ما مبنی بر خادم و متولی برگزاری مراسم قرار دادن، شاکریم که برای اولین بار میزبان خانواده معظم و معزز شهدای زن اهل سنت ایران اسلامی باشیم.

وی بیان کرد: بی تردید اجرای نظم و برنامه‌های دقیق و هنرمندانه این اجلاسیه حاصل تلاش همه پاسداران، بسیجیان و دستگاه‌های اجرایی سراسر استان بود تا مراسمی در شأن شهدا برگزار کنیم.

اجلاسیه شهدای زن اهل سنت، وحدت راستین شیعه و سنی در کشور را به رخ همگان کشید

وی تاکید کرد: اینجانب بعنوان خادم سپاه نینوا بر خود فرض می‌دانم از سعی و تلاش همه عوامل اجرایی و متولیان اجرای این برنامه شکوهمند کمال تقدیر و تشکر را داشته باشم و برای همه عزیزان عاقبت به خیری آرزومندم.

ایران اسلامی دارای هفت هزار شهیده بوده که ۹۲۰ شهیده از آنان، اهل سنت هستند.

همچنین ۳۸ نفر از آنان شامل ۲۴ نفر از بانوان اهل سنت و ۱۴ نفر از بانوان اهل تشیع در استان گلستان هستند.

گفتمان سازی فرهنگ مقاومت و ایثار زنان با تقویت وحدت اسلامی، احیا و تقویت معنویت زن مسلمان به دور از قوم و مذهب، تقویت روحیه مقاومت نزد بانوان، اعتلای جایگاه زنان و تجلیل از مقام شامخ شهدا از جمله اهداف برگزاری این اجلاسیه بود.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha