۱۰ آذر ۱۴۰۲، ۱۵:۲۷
کد خبر: 85308449
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

نیوکاسل مشتری لوکاکو شد؛ رم رقیب پیدا کرد

۱۰ آذر ۱۴۰۲، ۱۵:۲۷
کد خبر: 85308449
نیوکاسل مشتری لوکاکو شد؛ رم رقیب پیدا کرد

تهران- ایرنا- نیوکاسل به دنبال جذب مهاجم بلژیکی سابق چلسی و منچستریونایتد و فعلی آاس رم است.

به گزارش ایرنا، روملو لوکاکو با به ثمررساندن ۹ گل در ۱۵ بازی، از یکی از ستاره‌های رم و ژوزه مورینیو در فصل جاری بوده است.

درخشش لوکاکو باعث شده تا پیشنهادهای این مهاجم بلژیکی هر روز بیشتر شود. در تازه‌ترین خبر شبکه بلژیکی Voetbalkrant اعلام کرد که لوکاکو در لیست خرید فصل آینده نیوکاسل قرار دارد و کلاغ‌ها علاقه دارند تا این مهاجم بلژیکی را به سنت جیمز پارک بیاورند.

نیوکاسلی‌ها، لوکاکو را به عنوان یک بازیکن ایده‌آل برای تقویت گزینه‌های هجومی خود برای فصل بعد می‌بینند و تا با حضور الکساندر ایسک و کالوم ویلسون رقابتی در خط حمله این تیم شکل بگیرد.

با این حال، لوکاکو علیرغم موفقیت‌های قبلی در لیگ برتر با تیم‌هایی مانند وست بروم، اورتون و منچستریونایتد، ظاهراً در مورد بازگشت به انگلیس مردد است.

این بازیکن ۳۰ ساله در سال ۲۰۲۱ با رقم بی‌سابقه ۹۷ میلیون و ۵۰۰ هزار پوند دوباره به چلسی پیوست اما نتوانست روزهای شکوه خود را در لیگ برتر تکرار کند و پس از اینکه موفق شد در ۴۴ بازی تنها ۱۵ گل بزند، به صورت قرضی به رم رفت.

رم مشتاق جذب دائمی او است و گفته می‌شود این مهاجم از ادامه حضور در پایتخت ایتالیا خوشحال خواهد شد.

منابع خبری می‌گویند که چلسی در تابستان آینده پیشنهادی در حدود ۳۵ میلیون پوند برای صادرکردن رضایتنامه دائمی لوکاکو در نظر خواهد گرفت که کاهش قابل توجهی نسبت به سرمایه گذاری اولیه آنها دارد.

با این وجود، نیوکاسل به عنوان رقیب لیگ برتری رم ممکن است با پیشنهادی بالاتر، کار رم را برای جذب دائمی لوکاکو سخت کند.

با این حال، لوکاکو اگر بخواهد در ایتالیا بماند، ممکن است مجبور شود دستمزد ۳۲۵هزار پوندی‌اش در هفته را به نصف مقدار کاهش دهد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha