«گیتی‌پسند اصفهان» با شکست «گُهرزمین سیرجان» جایگاه خود را در صدر جدول تثبیت کرد

اصفهان - ایرنا - تیم فوتسال «گیتی‌پسند اصفهان» امشب در هفته چهاردهم لیگ برتر فوتسال کشور با نتیجه هفت بر چهار از سد تیم «گُهرزمین سیرجان» گذشت و جایگاه خود در صدر جدول را تثبیت و مستحکم کرد.

به گزارش خبرنگار ایرنا، شامگاه جمعه در مهم‌ترین و جذاب‌ترین جدال در آغاز «نیم‌فصل دوم لیگ برتر فوتسال مردان باشگاه‌های کشور» تیم‌ فوتسال «گیتی‌پسند اصفهان» در «سالن پیروزی اصفهان» به مصاف «گُهرزمین سیرجان» رفت و در در یک بازی دیدنی و پر اُفت‌وخیر موفق شد با نتیجه هفت بر چهار تیم سیرجانی را با شکست بدرقه کند.

مهدی کریمی پنج گُل و علیرضا عسگری و محمد درخشانی هرکدام یک گُل برای تیم «گیتی‌پسند اصفهان» به ثمر رساندند و گل‌های تیم «گُهرزمین سیرجان» نیز با گلزنی مانی قانع ۲ گُل و میثم خیام، بهروز اسدی هرکدام یک گُل به دست آمد.

پیروزی گیتی پسند در دیدار امشب در حضور تماشاگران پرشور اصفهانی شکل گرفت و با این بُرد در آغاز «نیم‌فصل دوم لیگ برتر فوتسال مردان باشگاه‌های کشور» تیم‌ فوتسال «گیتی‌پسند اصفهان» به رکورد بدون باخت در ۱۴ بازی پیاپی در لیگ برتر فوتسال مردان ایران دست یافت.

شاگردان محمد کشاورز سرمربی «گیتی‌پسند اصفهان» که به‌عنوان مدعی اصلی قهرمانی تا پایان هفته چهاردهم، با کسب ۱۳ پیروزی و یک تساوی موفق به کسب آماری شدند که در تاریخ فوتسال ایران سابقه نداشته است و با ۴۰ امتیاز در جایگاه اول جدول رده‌بندی قرار دارند.

«گیتی‌پسند اصفهان» با شکست «گُهرزمین سیرجان» جایگاه خود را در صدر جدول تثبیت کرد

به گزارش ایرنا، امروز پس از ۲۱ روز استراحت و فعالیت تیم‌های فوتسال در پنجره نقل‌وانتقالات زمستانی، نیم‌فصل دوم بیست‌وپنجمین دوره رقابت‌های لیگ برتر فوتسال مردان باشگاه‌های کشور آغاز شد. و با توجه به تساوی «تیم فوتسال مس سونگون»مقابل «پالایش نفت بندرعباس» فاصله گیتی پسند یا نزدیکرین رقیبش به هفت امتیاز رسید.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha