۱۱ آذر ۱۴۰۲، ۱۲:۴۸
کد خبرنگار: 1794
کد خبر: 85309248
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

گواهینامه استاندارد بیش از ۸۰ درصد جایگاه‌های سی ان جی زنجان صادر شد

زنجان - ایرنا - مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه زنجان گفت: بیش از ۸۰ درصد جایگاه‌های سی ان جی بر اساس دستورالعمل و روش‌های اجرایی مورد بازدید قرار گرفته و گواهینامه استاندارد آنها صادر شده است.

حمید حبیبی روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: جایگاه های سی ان جی در منطقه زنجان براساس دستورالعمل ها و روش های اجرایی شامل بازرسی فنی تمامی تجهیزات از جمله مجموعه میترینگ، کمپرسور، دیسپنسر (سامانه توزیع کننده)، تابلوهای برق، حریم های ایمنی و مخازن ذخیره مطابق با استانداردهای موجود مورد بازرسی قرار می گیرد.

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی منطقه زنجان گفت : این نظارت ها براساس استانداردهای ابلاغی با حضور نیروهای اداره استاندارد به صورت سالانه انجام می شود.

حبیبی افزود : با توجه به افزایش خودروهای دوگانه سوز و نیاز به توسعه جایگاه های سی ان جی، هم اکنون در سطح استان تعداد ۴۰ باب جایگاه عرضه این سوخت مشغول ارائه خدمات به شهروندان است.

وی در ادامه افزود : با توجه به فرارسیدن فصل سرما روزانه به طور میانگین ۴۵۰ هزار متر مکعب سی ان جی در زنجان مصرف می شود.

این مسوول افزود:‌ بحث ایمنی و سلامت جایگاه‌های سی ان جی در اولویت این شرکت است و با انجام بازدیدهای ادواری ماهانه توسط کارشناسان تلاش می‌کنیم خطرات احتمالی در این جایگاه‌ها را به حداقل برسانیم.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha