احصای کامل آمار خانوارهای هدف در منطقه ارومیه/ توزیع گاز مایع بدون مشکل انجام می شود

ارومیه- ایرنا- مدیر شرکت پخش فرآورده ه ای نفتی منطقه ارومیه با اشاره به اینکه آمار خانوارهای هدف در خصوص توزیع یارانه ای گاز مایع به طور کامل احصا شده است، گفت: روند عرضه در این بخش بدون مشکل انجام می شود و خانوادها با نرخ مصوب، این سوخت را دریافت می کنند.

احمد مجرد روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: درحال حاضر ۸۲ هزار خانوار در منطقه ارومیه از گاز مایع و نفت سفید استفاده می کنند که اطلاعات آنها به طور کامل از ابتدای طرح الکترونیکی کردن توزیع سوخت مایع ثبت شده است.

وی اضافه کرد: این افراد سوخت را به نرخ یارانه ای سوخت دریافت می کنند و مشکلی از طرف ما وجود ندارد.

وی اظهار کرد: هزینه یک کپسول ۱۱ کیلویی گاز مایع برای این افراد ۲۷۹ هزار ریال ( ۲۷ هزار و ۹۰۰ تومان) است که در نوبت های مختلف در اختیار این افراد قرار می گیرد.

مدیر شرکت پخش فرآورده های نفتی منطقه ارومیه ادامه داد: شرکت نفت هیچ گونه نقشی در نرخ گذاری ندارد و سازمان حمایت از حقوق مصرف کنندگان تعیین کننده قیمت است و ما فقط تامین کننده هستیم.

وی گفت: نرخ غیر رایانه ای برای خودروهای دارای ال پی جی غیرمجاز و همچنین برخی مصارف صنعتی اعمال می شود.

وی افزود: در منطقه ارومیه حتی برخی اصناف و کارگاه ها که پروانه بهره برداری و پروانه کسب دارند، از نرخ یارانه ای بهره مند هستند اما میزان آنها نسبت به مصارف خانگی بسیار کم است.

به گزارش ایرنا، آذربایجان غربی دارای ۲ شرکت نفت منطقه ای بوده که ارومیه مدیریت شمال و مرکز استان و میاندوآب مدیریت جنوب استان را برعهده دارد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha