۱۲ آذر ۱۴۰۲، ۱۳:۵۸
کد خبرنگار: 5400
کد خبر: 85310180
T T
۱ نفر

برچسب‌ها

فرماندار پاکدشت: باید به استعدادهای معلولین توجه داشت

پاکدشت - ایرنا - فرماندار پاکدشت با بیان اینکه فرصت ها و استعدادهای بی نظیر معلولین از مسائل مهمی است که باید به جدیت توجه داشت، گفت: خدمت به معلولین جامعه، سعادت می خواهد و ما مسئولین امیدواریم بتوانیم خدمت رسان این افراد باشیم.

به گزارش ایرنا، روز یکشنبه فرماندار شهرستان پاکدشت در مراسم روز جهانی معلولین که در سالن اجتماعات مرکز نگهداری شبانه روزی معلولین دختر بالای ۱۴ سال با برگزار شد اظهار داشت: در جلسات،مناسب سازی موضوعات مربوط به معلولین و همچنین امور مرتبط به سازمان بهزیستی سعی بر این است که برنامه ها این جامعه هدف به بهترین شکل پیگیری و اجرا شود.

وی ادامه داد: فرصت های شغلی، هزینه های درمانی، آموزشی، مسکن برای معلولین از جمله برنامه هایی است که همه ی مسئولان موظف به یاری سازمان بهزیستی هستند.

کارخانه افزود: فرصت ها و استعدادهای بی نظیر معلولین از مسائل مهمی ست که باید به جدیت توجه داشت.

فرماندار پاکدشت: باید به استعدادهای معلولین توجه داشت

هدف از روز جهانی معلولین توجه به مشکلات این افراد است

رییس اداره بهزیستی و معلولین شهرستان پاکدشت گفت: مجمع عمومی سازمان ملل متحد روز سوم دسامبر مطابق با ۱۲ آذرماه را به عنوان روز جهانی افراد معلول انتخاب کرده است که هدف از این کار توجه به راهکارهای مربوط به مشکلات این افراد است.

نادره افشارها ادامه داد: با توجه به اینکه این ناتوانی در حال حاضر به عنوان یک مسئله حقوق بشری دیده می‌شود، سازمان بهداشت جهانی به این واقعیت اشاره دارد که افراد معلول فقط افرادی نیستند که از نظر جسمی مشکل دارند، بلکه هر فردی که در روابط اجتماعی خود مشکل داردجزو این دسته از افراد قرار می‌گیرد.

به مناسبت گرامیداشت روز جهانی معلولان با حضور فرماندار، امامان جمعه، بخشدار شریف آباد، روسای شهرستان، مراسمی با اجرای برنامه های متنوع در سالن اجتماعات مرکز نگهداری شبانه روزی دختر بالای ۱۴ سال فاطیما برگزار شد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha