امام جمعه یزد: استکبار جهانی دنیا را به سمتی می‌برد که سرانجام آن مشخص نیست

یزد- ایرنا- نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه یزد گفت: استکبار جهانی به فرماندهی شیطان بزرگ دنیا را به سمتی سوق می‌دهد که سرانجام آن مشخص نیست اما در هر صورت صلاح انسان‌ها را به دنبال ندارد اما در نظام اسلامی هدف کمال انسان و قرب الهی از طریق خدمت به مردم است و مسئولان باید برای رسیدن به این هدف متعالی برنامه داشته باشند.

به گزارش روز یکشنبه دفتر امام جمعه یزد، آیت‌الله محمدرضا ناصری در دیدار فرمانده انتظامی و روسای عقیدتی و سیاسی نیروی انتظامی استان یزد با بیان اینکه همه ما تکالیف و وظایفی بر عهده داریم، افزود: استکبار خود نیز از خواسته خود بی‌خبر است و نمی‌داند این همه جنایت و شقاوت را برای رسیدن به چه انجام می‌دهد که البته سرانجام این اقدامات، بدبختی دنیا و آخرت است.

وی با بیان اینکه تبعیت از اینها سبک زندگی ما را تغییر می‌دهد، تصریح کرد: این سبک مسیری کاملا جدا از مسیر سعادت و کمال است و ما را به سوی بی‌هدفی و بدبختی هدایت می‌کند و آنچه امروز حلقه مفقوده زندگی در جوامع بشری است، سرگردانی در حیات دنیوی است.

آیت الله ناصری با بیان اینکه همه ما دوست داریم از تلاش و زحمات خود نتیجه بگیریم اما بسیاری از ما این هدف را فراموش کرده‌ایم، اظهار کرد: اگر هدف و انگیزه مشخص شود، مسیر زندگانی بسیاری از ما نیز مشخص خواهد شد زیرا انسان‌ها بر اساس هدف خود مسیرشان را مشخص می‌کنند.

امام جمعه یزد افزود: بر اساس آیات قرآن کریم، خدا خطاب به انسان فرموده که من همه دنیا را برای تو و تو را برای خودم خلق کردم که این عنایت خداست و مسئولان نیز در نظام اسلامی باید هدف خود را مشخص کنند و بدانند که هدف اصلی همه آنها باید خدمت به مردم و بندگان خدا و حل مسائل و مشکلات آنها باشد.

آیت الله ناصری تصریح کرد: اگر هدف خدا باشد، خستگی وجود ندارد نظیر سردار شهید حاج قاسم سلیمانی که در مسیر خدمت به مردم خستگی‌ناپذیر بود زیرا او همواره خدا را مدنظر داشت.

نماینده ولی فقیه در استان یزد تاکید کرد: ما در نظام اسلامی باید برای خود هدف تعیین کنیم و این هدف سبک زندگی ما را تعیین می‌کند و خدمت به خلق خدا باید سبک و هدف زندگی همه ما باشد تا به سعادت برسیم.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha