مسائل و مشکلات خبرگزاری‌های زنجان در پاتوق رسانه ایرنا بررسی شد

زنجان – ایرنا – مسائل، مشکلات و مطالبات خبرگزاری‌های استان روز یکشنبه در پاتوق رسانه ایرنا زنجان با حضور جمعی از مدیران و فعالان رسانه بررسی شد.

به گزارش خبرنگار ایرنا، ‌لزوم پالایش فعالان رسانه ای استان، تقویت سیستم اطلاع رسانی و ارتقای سطح روابط عمومی دستگاه های اجرایی استان از جمله مطالبات مطرح شده در این نشست بود.

همچنین حمایت از خبرگزاری ها و فعالان واقعی عرصه اطلاع رسانی در استان از جمله مواردی بود که مورد تاکید مدیران رسانه استان قرار گرفت.

استفاده از ظرفیت های موجود برای آموزش سواد رسانه در سطح مدیران، خبرنگاران و مسوولان روابط عمومی ها، ایجاد وحدت رویه و انسجام کاری برای جریان سازی خبری در سطح استان و لزوم پرهیز از دوقطبی سازی فضای رسانه ای از دیگر مطالب مورد تاکید مدیران حاضر در نشست بود.

برگزاری جلسات مستمر با مدیران و روسای دستگاه های اداری استان به منظور ارتقای سطح اطلاع رسانی استان و تلاش برای رفع نقاط ضعف در این حوزه از دیگر مطالب مطرح شده در جلسه بود.

این نشست با حضور مدیران خبرگزاری های ایسنا، مهر، فارس، تسنیم و ایرنا استان زنجان در پاتوق رسانه ایرنا برگزار شد.

بر اساس آمار موجود در سامانه جامع رسانه های کشور هم اکنون در استان زنجان ۷۹ رسانه دارای مجوز فعالیت می کنند که از این تعداد ۳۴ رسانه چاپی و ۴۵ رسانه الکترونیک یا برخط هستند.

بار اصلی اطلاع رسانی در استان زنجان بر دوش خبرگزاری های برخط قرار دارد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha