۱۲ آذر ۱۴۰۲، ۱۵:۰۷
کد خبرنگار: 1452
کد خبر: 85310641
T T
۱ نفر

برچسب‌ها

استفاده از اتوبوس برای روشن دلان همدان رایگان شد

همدان- ایرنا- رئیس شورای شهر همدان گفت: استفاده از اتوبوس حمل و نقل درون شهری وابسته به شهرداری برای قشر روشن دلان همدانی رایگان شد.

به گزارش خبرنگار ایرنا، محمود مسگریان روز یکشنبه در صحن شورای اسلامی شهر همدان اظهار کرد: مناسب‌سازی معابر یکی دیگر از خواسته‌های روشن دلان همدانی است که شهرداری باید در برنامه‌های عمرانی خود منظور کند هر چند این مطلبه در برخی مناطق انجام شده است.

وی بیان کرد: باید شرایطی فراهم شود تا توان یابان و روشن دلان بتوانند همانند سایر مردم از امکانات رفاهی جامعه استفاده کنند و در همین راستا خیابان‌ها، پیاده‌روها، وسایل حمل‌ونقل و دیگر مکان‌ها باید به که امکان حضور آنان در جامعه بدون ایجاد محدودیت مهیا شود.

مسگریان ادامه داد: انتظار می‌رود با برنامه ریزی هدفمند شهرداری، لایحه‌ای در شورای اسلامی شهر همدان در راستای ارایه امتیازهای ویژه به سایر توان یابان همچون استفاده رایگان از اتوبوس درون شهری مصوب شود.

رئیس شورای اسلامی شهر همدان در ادامه با قدردانی از دست اندرکاران کنگره هشت هزار شهید این استان، خاطرنشان کرد: فعالیت این کنگره باعث شد تا شهر همدان عطر و بوی شهدا را بگیرد و خدمات اثربخشی در حوزه فرهنگ داشت.

دبیر دومین کنگره هشت هزار شهید استان همدان نیز در این نشست گفت: اعضای کنگره اقدامی جهانی در برگزاری برنامه‌ها داشت و مجموعه شهرداری نیز با حمایت مطلوب زمینه ساز برگزاری باشکوه کنگره شدند.

سردار مهدی فرجی با اشاره به اینکه همدان بیش از هشت هزار شهید گلگون کفن دارد،افزود: استان همدان ۱۰ هزار و ۱۰۷ شهید شاخص دارد و بسیاری از شهدای گرانقدر جزو آمار شهدای ما نیست در حالیکه اینجا فعالیت داشته‌اند و متعلق به همدان هستند.

وی اضافه کرد: این کنگره به فعالیت خود ادامه خواهد داد و قرار است مستند شهدای شاخص را تهیه و فیلم سینمایی سریال مختص زندگی سردار شهید حاج حسین همدانی و خواهر دباغ را در دستور کار داریم.

در این مراسم از اعضای شورای اسلامی شهر، شهردار و معاون سازمان فرهنگی شهرداری همدان با اهدای لوح و کتاب نفیس تجلیل شد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha