رحمتی: مقابل الهلال نمایشی در شان فوتبال ایران ارائه می‌دهیم

تهران- ایرنا- سرمربی تیم فوتبال نساجی گفت: می‌خواهیم در دیدار برابر الهلال، نمایشی در شان فوتبال ایران و تیم نساجی ارائه کنیم.

به گزارش شامگاه یکشنبه ایرنا، سیدمهدی رحمتی در نشست خبری دیدار تیم‌های نساجی و الهلال عربستان در هفته ششم و پایانی مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا اظهار داشت: همه می‌دانیم تکلیف گروه ما مشخص شده و الهلال که پرافتخارترین و یکی از بهترین تیم‌های آسیا محسوب می‌شود، صعودش را قطعی کرده است.

وی افزود: به عنوان تیمی که برای اولین بار در آسیا بودیم، سعی کردیم عملکرد خوبی داشته باشیم و تجربه مفیدی کسب کنیم. حتما فردا بازی محکمی برابر الهلال انجام می‌دهیم و جدا از نتیجه، می‌خواهیم نمایشی در شان فوتبال ایران و تیم نساجی داشته باشیم.

سرمربی تیم فوتبال نساجی اضافه کرد: می‌توانیم بدون فشار و استرس بازی کنیم و تلاش خواهیم کرد بازی قابل قبولی را برابر تیم خوب الهلال انجام دهیم. آنها بازیکنان باکیفیت و مطرحی دارند، ولی ما هم تیم متحدی هستیم.

همچنین، نونو دلگادو بازیکن اسپانیایی نساجی هم در این نشست گفت: هرچند از قبل تکلیف گروه مشخص شده است اما در بازی فردا می‌خواهیم تجربه بیشتری کسب کنیم و از بازی لذت ببریم. الهلال تیم بزرگی در آسیا است و فردا بهترین فرصت خواهد بود تا برابر این تیم عملکرد خوبی داشته باشیم.

نساجی در حالی فردا شب به میهمانی الهلال می‌رود که شانسی برای صعود به مرحله حذفی لیگ قهرمانان آسیا ندارد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha