شروع ناامیدکننده تیم هیات هندبال کرمانشاه در مسابقات لیگ دسته یک ایران

کرمانشاه - ایرنا - مرحله رفت رقابت‌های لیگ دسته یک هندبال مردان ایران در حالی به پایان رسید که تیم هیات هندبال کرمانشاه با سه شکست، یک پیروزی و یک تساوی دست آورد چندانی از این رقابت ها نداشت.

رییس هیات هندبال استان کرمانشاه روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: در این دور از مسابقات؛ متاسفانه تیم هیات هندبال کرمانشاه به جایگاهی بهتر از پنجم دست نیافت.

ایرج یزدان پناه افزود: مرحله رفت این مسابقات به میزبانی شهرستان بافق در استان یزد روز گذشته با پایان رسید و تیم هندبال سنگ آهن بافق با ۱۰ امتیاز صدرنشین گروه «ب» شد، آلومینیوم رسالت مهدی اراک با هشت امتیاز در رده دوم ایستاد و ستارگان قوچان با چهار امتیاز سوم شد.

وی اضافه کرد: تیم های شهرک برف فروش شیراز و کرمانشاه با سه و گیلان با ۲ امتیاز در رده‌های چهارم تا ششم جای گرفتند.

وی یادآور شد: تیم هیات هندبال کرمانشاه در این دوره از رقابت ها با نتیجه ۲۴ – ۲۵ از ستارگان قوچان شکست خورد، ۲۴ بر ۲۲ برابر گیلان به پیروزی رسید، ۱۷ - ۲۴ مقابل آلومینیوم رسالت مهدی اراک مغلوب شد، با نتیجه ۲۲ بر ۲۴ از سنگ آهن بافق شکست خورد و مقابل شهرک برف فروش شیراز با نتیجه ۳۲ – ۳۲ به تساوی رسید.

به اعتقاد یزدان پناه از جمله دلایل نتیجه نگرفتن تیم هیات هندبال کرمانشاه در مسابقات اخیر کم تجربه بودن بازیکنان است که با تدارک و رقابت بیشتر قابل جبران است.

وی افزود: تیم هیات هندبال کرمانشاه رقابت های خود را با نتایج بسیار نزدیک به رقبا واگذار کرد و می توانست با پیروزی از زمین خارج شود بنابراین در دور برگشت بازی های بهتری از خود به نمایش خواهد گذاشت.

وی اضافه کرد: رقیبان هندبال کرمانشاه به لحاظ داشتن اسپانسر و حمایت مالی شرایط بهتری دارند مثلا هزینه یک بازیکن رقیب با هزینه کل تیم کرمانشاه برابری می کند از روی به دنبال جذب حامی مالی هستیم.

به گزارش ایرنا دور رفت مسابقات لیگ دسته یک هندبال در گروه دوم با حضور ۶ تیم هیات هندبال کرمانشاه، سنگ آهن بافق، آلومینیوم رسالت مهدی اراک، ستارگان قوچان، گیلان و شهرک برف فروش شیراز به مدت پنج روز به میزبانی بافق برگزار شد.

مرحله برگشت این گروه در دی ماه برگزار خواهد شد و بعد از برگزاری مرحله رفت و برگشت، در نهایت ۲ تیم از هر گروه وارد مرحله نیمه نهایی می‌شوند و از آن‌ها ۲ تیم به لیگ برتر راه پیدا می‌کند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha