۱۳ آذر ۱۴۰۲، ۱۱:۱۷
کد خبرنگار: 1160
کد خبر: 85311285
T T
۲ نفر

برچسب‌ها

تیم‌های گیلانی شانس کسب مقام در مسابقات سراسری دو صحرانوردی دارند

رشت - ایرنا - رئیس هیات دو و میدانی گیلان گفت: تیم‌های استان شانس قرار گرفتن بر سکو و حضور در بین تیم‌های برتر مسابقات دو صحرانوردی قهرمانی کشور را دارند.

عنایت حسن‌پور روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: رقابت‌های دو صحرانوردی قهرمانی کشور و انتخابی تیم ملی یادواره سرداران، فرماندهان و هشت هزار شهید گیلان به میزبانی این استان در شهرستان رضوانشهر برگزار می‌شود.

وی افزود: در این دوره از مسابقات حدود ۳۵۰ ورزشکار این رشته از ۲۸ استان کشور روز پنجشنبه هفته جاری ۱۶ آذرماه در رده‌های سنی نوجوانان، جوانان و بزرگسالان با هم به رقابت می‌پردازند.

وی ادامه داد: با توجه به شرایط موجود، تیم‌های دو صحرانوردی نوجوانان و بزرگسالان گیلان شانس بیشتری برای قرار گرفتن بر سکو را دارند و در رده سنی بزرگسالان نیز، شانس زیادی برای کسب مقام و مدال داریم.

رئیس هیات دو و میدانی گیلان بیان کرد: به هر حال تمام تلاش خود را انجام می دهیم تا تیمهای گیلانی با تمام توان و قدرت خود در این دوره از مسابقات دو صحرانوردی حضور یابند و با توجه به اینکه میزبان این دوره از رقابتها هستیم، نتایج درخشانی کسب کنیم.

حسن‌پور خاطرنشان کرد: البته به دلیل اینکه نفرات برتر این مسابقات به تیم ملی راه می یابند و نفرات برتر شانس حضور در مسابقات دو صحرانوردی قهرمانی آسیا دارند، دوندگان ۲۸ استان در این دوره حضور خواهند داشت و به طور حتم سطح کیفی این مسابقات نیز نسبت به ادوار گذشته بسیار بالاتر خواهد بود.

وی ابراز امیدواری کرد که ورزشکاران گیلانی بتوانند مقام‌های شایسته‌ای را در این دوره کسب کنند و جواز حضور در مسابقات قهرمانی آسیا را که سال آینده در کشور هنگ‌کنگ برگزار می‌شود از آن خود کنند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha