۱۳ آذر ۱۴۰۲، ۱۱:۵۸
کد خبر: 85311317
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

توزیع ۱۲۴ هزار بسته معیشتی همزمان با کنگره ملی شهدای پایتخت

تهران بزرگ - ایرنا - فرمانده سپاه محمد رسول الله(ص) تهران بزرگ گفت که همزمان با برگزاری کنگره ملی ۲۴ هزار شهید پایتخت، بزرگترین رزمایش مواسات با توزیع ۱۲۴ هزار بسته معیشتی در شهر تهران برگزار می شود.

به گزارش خبرنگار ایرنا، سردار حسن حسن زاده روز دوشنبه در نشست خبری کنگره ملی ۲۴ هزار شهید پایتخت در استانداری تهران، اظهار داشت: اقدامات برای فراهم کردن زمینه برگزاری کنگره از اوایل سال ۱۴۰۰ آغاز و ۲۸ کارگروه و کمیته دراین خصوص تشکیل و فعال شده است.

وی افزود: هدف از برگزاری این کنگره ترویج فرهنگ ایثار و شهادت، مقاومت و ایجاد حساسیت و توجه در سطح جامعه نسبت به این مهم است و تمامی بخش های فرهنگی، نیروهای مسلح، مدیریت شهری و رسانه ها در این خصوص مشارکت و همراهی کامل دارند.

به گفته سردار حسن زاده، برگزاری مرحله نخست کنگره از امروز آغاز می شود که هدف اصلی این مرحله، آشنایی نونهالان و نوجوانان با زندگی و راه و آرمان شهدا است.

وی افزود: مرحله دوم کنگره نیز ۲۰ تا ۳۰ دی ماه امسال برگزار می شود که شاهد فضاسازی رسانه ای ، تبلیغاتی و تولید و انتشار محتواهای غنی رسانه ای در سطح شهر تهران و محلات مختلف هستیم.

فرمانده سپاه محمد رسول الله تهران بزرگ (ص) گفت: در همین زمینه، بزرگترین رزمایش مواسات و کمک های مومنانه در قالب توزیع ۱۲۴ هزار بسته حمایتی و هزار و ۲۴ بسته جهیزیه و لوازم التحریر در پایتخت برگزار می شود.

به گفته وی، دوم تا ۱۲ بهمن نیز مرحله سوم و گام اصلی کنگره با محوریت موضوع فرهنگ و هنر برگزار خواهد شد که اجرای این مرحله نیز در قالب مشارکت همگانی با شعار «تهران شهر شهدا» است.

سردار حسن زاده گفت: توجه ما به تولیدات فرهنگی و هنری براساس منویات مقام معظم رهبری و تاکید بر برنامه های ویژه نونهالان و نوجوانان و بهره برداری از ظرفیت های رسانه ای و مردمی است.

وی خاطرنشان کرد: چهارمین مرحله از کنگره نیز در روز ۱۲ بهمن به عنوان اوج فعالیت کمیته ها بعد از برگزاری کنگره اصلی خواهد بود.

سردار حسن زاده گفت که سه هزار و ۳۳۱ شهید محل شهادتشان در سطح شهر تهران از جمله انفجار ناشی بمب گذاری در مناطق مختلف است ضمن اینکه شهدای ادیان توحیدی هم در این‌ کنگره به صورت خاص مورد توجه قرار دارد.

کنگره بزرگداشت ۲۴ هزار شهید با فعالیت ۲۸ کمیته برگزار خواهد شد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha