هشت هزار و ۶۰ میلیارد ریال اعتبار به شهرداری‌های ایلام اختصاص یافت

ایلام - ایرنا - مدیرکل امور شهری استانداری ایلام گفت: هشت هزار و ۶۰ میلیارد ریال از محل ارزش افزوده و مواد ۵۸ و ۳۹ و اربعین و تملک دارایی‌ها استان به شهرداری‌های استان اختصاص یافته است.

به گزارش ایرنا، فرماندار ویژه دهلران روز دوشنبه در آئین معارفه شهردار دشت عباس از توابع شهرستان دهلران، با بیان اینکه روستای دشت عباس اردیبهشت ماه امسال به شهر ارتقا یافت، اظهار کرد: با این تغییر، موضوع استقرار شهرداری برای این منطقه در دستور کار قرار گرفت و با پیگیری های استانداری ایلام، معرفی و انتخاب شهردار برای این منطقه محقق شد.

"لطیف صادقی" با اشاره به ارتقای دشت عباس از دهیاری به شهرداری، اظهار کرد: قطعا این ارتقاء و استقرار شهرداری نقش موثری در توسعه شهری و خدمت به ساکنان منطقه دشت عباس دارد.

وی تصریح کرد: تکمیل زیرساخت های عمران شهری دشت عباس نیازمند پیگیری مجموعه شهرداری و تلاش برای جذب اعتبارات و امکانات است.

هشت هزار و ۶۰ میلیارد ریال اعتبار به شهرداری‌های ایلام اختصاص یافت

مدیرکل امور شهری استانداری ایلام نیز در این مراسم با اشاره به اینکه با انتصاب شهردار دشت عباس، بیست و هشتمین شهردار استان ایلام منصوب نیز شد، گفت: ۴۰۰ هزار و ۲۲۵ نفر از کل جمعیت استان معادل ۷۰ درصد آن ساکن شهرها هستند.

"خالد منصوری" با اشاره به اهتصاص هشت هزار و ۶۰ میلیارد ریال به شهرداری های استان، اظهار کرد: این اعتبار از محل ارزش افزوده و مواد ۵۸ و ۳۹ و اربعین و تملک دارایی‌ها استان به اختصاص یافت.

مدیرکل امور شهری استانداری ایلام یادآور شد: ۴۶ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال اعتبار برای شهرداری دشت دعباس پیش بینی شده است.

وی یادآور شد: تاکنون ۴۲ دستگاه ماشین آلات به شهرداری های استان واگذار شده و ۱۶ هزار تن قیر از محل اعتبارات سال ۱۴۰۰و ۱۴۰۱ جذب و اجرایی شده است.

منصوری با اشاره به وظایف شهرداران، توضیح داد: شورای شهر و شهردار باید با تعامل و هماهنگی امورات شهری را پیگیری کنند.

هشت هزار و ۶۰ میلیارد ریال اعتبار به شهرداری‌های ایلام اختصاص یافت

مدیرکل حراست استانداری ایلام نیز در این مراسم یادآور شد: با توجه به تازه تاسیس بودن شهرداری دشت عباس بنابراین کار و همت مضاعف از سوی مسئولان باید در دستور کار قرار گیرد.

" صیدعلی مامنه" به گستردگی حوزه کار شهرداری ها اشاره کرد و افزود: باید با هم افزایی و تعامل شورا و رعایت قانون و مقررات امورات شهرداری پیگیری شود تا شاهد تسریع در خدمت رسانی به مردم باشیم.

وی بیان کرد: شهردار طبق قانون، با هدف حضور میدانی در محل ماموریت خود و به منظور تسریع در خدمات رسانی به مردم باید در دشت عباس سکونت داشته باشد.

به گزارش ایرنا، در پایان این آیین از خدمات سرکار خانم "بیاتی" بعنوان سرپرست تقدیر و با حکم استاندار ایلام "ماشاءالله شکیبا" به عنوان اولین شهردار رسمی دشت عباس منصوب شد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha