۱۳ آذر ۱۴۰۲، ۱۴:۳۴
کد خبرنگار: 1015
کد خبر: 85311654
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

معاون استانداربوشهر:  بانک‌ها در حل مشکل تولیدکنندگان بکوشند

گناوه - ایرنا - معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری بوشهر گفت: همه متولیان بخش صنعت و بانک‌ها با احساس مسئولیت، پای کار سرمایه گذاران و تولیدکنندگان باشند و حل مشکلات و رفع موانع آنان را در اولویت قرار دهند.

به گزارشر ایرنا، "علی باستین " روز دوشنبه در بازدید از طرح های اقتصادی فعال و نیمه‌فعال شهرستان دیلم اظهار کرد: رسیدگی به مسائل تولید کنندگان و کارآفرینان یک ضرورت اجتناب‌ ناپذیر است و در راستای رفع مشکلات صنایع تولیدی و طرح های اقتصادی استان بوشهر، از همه ظرفیت‌ها استفاده می‌کنیم .

وی با اشاره به اجرای برنامه نظارتی حوزه اقتصادی در استان بوشهر افزود: این برنامه به منظور کمک به حل مشکلات سرمایه‌گذاران وبه‌ صورت گردشی در شهرستان‌های استان اجرا می‌شود.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری بوشهر گفت: مسائل اقتصادی استان در قالب یک برنامه مدون پیگیری شده است.

وی ادامه داد: از شهرک صنعتی دیلم و ناحیه صنعتی بویرات بازدید به عمل آمده و مسائل و مشکلات این شرکت‌ها بررسی و تصمیماتی اتخاذ شده است.

باستین تاکید کرد: وظیفه ذاتی ما نظارت مستمر است و با تمام توان در کنار تولید کننده و رافع موانع تولید هستیم و اجازه نمی‌دهیم در این راستا اهمالی انجام شود.

در این بازدید مشکلات واحدهای تولیدی دستکش بوالفتح، شرکت‌های فروغ گستر شینیز،آبزیان مرجان بیدو، فراساحل دیلم، مرکز تکثیر پارس آبزیان شینیز، شرکت تعاونی تعمیر و نگهداری لنج(مصطفی دریا) بررسی شدند.

شهرستان دیلم در شمال استان بوشهر قرار دارد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha