۱۳ آذر ۱۴۰۲، ۱۶:۱۹
کد خبرنگار: 1179
کد خبر: 85311796
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

شهرداری اهواز نسبت به ایجاد گرمخانه برای ساماندهی متکدیان اقدام کند

اهواز - ایرنا - عضو شورای شهر اهواز گفت: شرایط اقلیمی هوا به گونه‌ای است که شهرداری باید نسبت به ایجاد گرمخانه برای ساماندهی متکدیان اقدامات لازم را انجام دهد.

به گزارش ایرنا محمدمهدی مطیعی روز دوشنبه در صحن علنی شورای شهر اهواز بیان کرد: باید بر برنامه‌ها و بودجه‌های مصوب شده خود، نظارت دقیقی داشته باشیم تا شان و جایگاه نظارتی شورای شهر حفظ شود.

وی با اشاره به وارد کردن ایرادات به تفریغ بودجه‌ سازمان‌ها در جلسات شورا و به تصویب رسیدن آسان همان لوایح افزود: این موضوع خدشه وارد کردن به شان و جایگاه نظارتی شورای شهر است بنابراین باید در این روند اصلاحاتی ایجاد شود.

مطیعی در ادامه به موضوع راهیان نور اشاره کرد و گفت: از آنجا که مقام معظم رهبری، استان خوزستان را پایتخت دفاع مقدس نامیده‌اند و ۲ سوم شهدا در این استان به شهادت رسیدند باید به موضوع راهیان نور بیشتر توجه کرد.

عضو شورای شهر اهواز ادامه داد: از افراد فعال در عرصه فرهنگی تقاضا دارم که موازی‌کاری را کنار گذاشته و به صورت واحد کار کنند.

وی در خصوص پروژه کمربند سبز اهواز گفت: برای کشات نهال باید به پایدر ماندن آن توجه شود اما طرح مطالعات جامع فضای سبز اهواز مربوط به سال ۷۲ بوده و در شرایط آب و هوایی اکنون اهواز مفید نیست.

مطیعی به روزرسانی طرح مطالعات فضای سبز اهواز را ضروری دانست و افزود: متاسفانه با وجود تذکرات کتبی و شفاهی، آن طور که باید به این موضوع توجه نمی‌شود به همین دلیل از طریق طرح سوال از شهردار، پیگیر این طرح خواهم بود.

بر اساس این گزارش، شهر اهواز یکی از کلانشهرهای مهم کشور و بزرگترین شهر جنوب غرب کشور به شمار می‌رود.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha