۲۰ هزار و ۳۱۳ سری جهیزیه بین نیازمندان کشور توزیع شد

خرم‌آباد - ایرنا - معاون هماهنگ کننده قرارگاه مرکزی جهاد سازندگی و محرومیت زدایی سپاه گفت: امسال ۲۰ هزار و ۳۱۳ سری جهیزیه در قالب ازدواج آسان بین نیازمندان کشور توزیع شده است.

به گزارش خبرنگار ایرنا، سردار سرتیپ سید ضیاءالدین حزنی روز دوشنبه در آیین اهدای ۸۴۸ سری جهیزیه به نیابت از ۶ هزار و ۵۶۶ شهید لرستان به نیازمندان اظهار کرد: در امر پسندیده ازدواج آسان تمام تلاش را با نهادهای حمایتی بکار گرفته و در این راستا طلاق کاهش یافته است.

وی گفت: هیچ کارخانه لوازم خانگی در کشور تعطیل نیست و با راه‌اندازی ازدواج آسان این امر موفق صورت گرفت و با تشکیل خانواده مشکلات فرهنگی کاهش می‌یابد.

وی افزود: امسال چهار هزار و ۶۸ سری جهیزیه توسط سپاه لرستان با مشارکت کمیته امداد امام خمینی (ره) بین نیازمندان این استان توزیع شده است و در مرحله بعدی با حمایت سازمان بهزیستی این اقدام صورت می‌گیرد.

وی ادامه داد: با ترویج ازدواج آسان شادی بین خانواده‌ها گسترش می‌یابد، اما دغدغه‌های مالی در کشور وجود دارد که با تلاش مسوولان باید برطرف شود.

سردار حزنی بیان کرد: اقدامات صورت گرفته در راستای اهدای جهیزیه با مشارکت کمیته امداد امام خمینی (ره) بوده و امسال بخشی عظیمی از مشکلات گرما و اهدای کولرهای گازی استان های گرمسیری و جنوبی کشور انجام شد.

وی ادامه داد: کسانیکه از کودک کشی رژیم صهیونسیتی در فلسطین دفاع می‌کنند ، حامی تروریسم هستند و آنها حتی به بیمارستان هم رحم نکرده و افراد بیگناه را شهید می کنند.

فرمانده سپاه لرستان نیز در این آیین اظهار کرد: ازدواج و تشکیل خانواده نخستین دغدغه‌ جوانان لرستانی است و در این راستا ۸۴۸ جهیزیه مشارکتی قرارگاه سازندگی و محرومیت زدایی سپاه حضرت ابوالفضل (ع) و کمیته امداد امام خمینی (ره) توزیع شد.

سردار مرتضی کشکولی گفت: کسیکه قصد ازدواج نداشته باشد برخلاف دستور شرع عمل کرده و سنت حسنه ازدواج همواره مورد تاکید پیامبر اسلام بوده و امری مهم می‌باشد.

به گزارش ایرنا ۸۴۸ سری جهیزیه به نیابت از ۶ هزار و ۵۶۶ شهید لرستان با مشارکت سازمان بسیج سازندگی سپاه حضرت ابوالفضل (ع) و کمیته امداد امام خمینی (ره) لرستان بین نیازمندان این استان توزیع شد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha