توسعه ورزش یزد در گرو برگزاری دوره‌های آموزشی است

یزد - ایرنا - رییس اداره ورزش و جوانان یزد گفت: توسعه علمی ورزش در گرو برگزاری دوره‌های آموزشی و دانش افزایی توسط هیات‌های ورزشی مختلف با استفاده از مربیان مجرب است.

به گزارش ایرنا، مهدی دهقان دوشنبه در جمع رییس و اعضای هیات فوتبال شهرستان یزد افزود: آموزش رکن رکین و عامل اصلی و محوری توسعه علمی ورزش در تمامی رشته‌های ورزشی و فوتبال است.

وی با قدردانی از هیات فوتبال شهرستان یزد که طی یکسال اخیر نسبت به برگزاری دوره‌های مختلف آموزشی و دانش افزایی برای جامعه هدف اقدام کرده است، ادامه داد: باید این هدف و رویه مهم همچنان تداوم داشته باشد.

این مسئول اظهار کرد: آموزش مربیان و داوران به دانش روز و یافته‌های جدید علمی جزو برنامه‌های همیشگی و محوری هیات فوتبال شهرستان باشد.

رییس هیات فوتبال یزدهم در این نشست گفت: برگزاری دوره‌های آموزشی و دانش افزایی در کنار برگزاری مسابقات برای تمامی رده‌های پایه جزو برنامه محوری هیات است.

" سید حسن حسینی " افزود: در سایه برگزاری دوره‌های آموزشی با حضور مربیان و داوران و مدرسان برجسته است که شاهد موفقیت در این رشته با وجود ظرفیت‌های خوب در شهرستان هستیم.

دبیر هیات فوتبال شهرستان هم گفت: در سایه همدلی، برنامه ریزی، رعایت مقررات، آموزش و مسابقات شاهد توسعه این رشته در شهرستان خواهیم بود.

حسن دهقان افزود: ظرفیت‌های خوبی در فوتبال یزد وجود دارد و همه تلاش اعضای هیات، برنامه‌ریزی برای موفقیت فوتبال شهرستان است.

همچنین تعدادی از اعضای هیات به طرح دیدگاه‌های خود پرداختند و همکاری همه بخش‌ها را برای رسیدن به اهداف متعالی فوتبال یزد خواستار شدند.

از جمعیت یک میلیون و ۲۵۰ هزار نفری استان حدود ۷۰ درصد در شهرستان یزد زندگی می‌کنند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha