۱۴ آذر ۱۴۰۲، ۹:۰۳
کد خبرنگار: 5508
کد خبر: 85312292
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

پروندهٔ خبری

یورش نظامیان صهیونیست به مناطق مختلف کرانه باختری/ یک شهید و ۴۴ زخمی + فیلم

تهران- ایرنا- منابع محلی فلسطینی اعلام کردند که نظامیان اشغالگر از شب گذشته تا صبح امروز با ده‌ها خودروی نظامی به شهرهای جنین، اریحا، بیت لحم و شمال رام الله در کرانه باختری یورش بردند که مبارزان فلسطینی به مقابله با آنها پرداختند.

به گزارش روز سه شنبه ایرنا به نقل از عربی ۲۱، نظامیان رژیم صهیونیستی به شهر جنین در کرانه باختری حمله ور شدند. منابع فلسطینی اعلام کردند که نظامیان تا بن دندان مسلح به همراه ده‌ها خودروی نظامی به جنین یورش برده و بیمارستان ابن سینا در این شهر را قبل از حمله به آن، به محاصره خود درآوردند.

این منابع از درگیری شدید مبارزان فلسطینی با اشغالگران در چندین محور خبر دادند. رژیم اشغالگر، جریان برق را در چند منطقه از اردوگاه جنین نیز قطع کرده و بولدوزرهای این رژیم زیرساخت‌ها و تاسیسات را پس از یورش به جنین و اطراف اردوگاه جنین ویران کردند. نظامیان رژیم صهیونیستی برخی از ساختمان‌ها در این شهر و اطراف اردوگاه را مورد حمله قرار داده و تک تیراندازان این رژیم در آنها مستقر شده‌اند.

گردانهای الاقصی نیز اعلام کرد که مبارزانش به مقابله با نظامیان رژیم صهیونیستی پرداخته و آنها را به گلوله بسته و با بمب های دستی با آنها درگیر شده اند.

همزمان با آن، نظامیان رژیم صهیونیستی به اریحا و شهرک‌های شمال و غرب رام الله در کرانه باختری نیز حمله کردند. منابع فلسطینی از درگیری های شدید در بیت لحم در کرانه باختری هم خبر دادند.

مبارزان فلسطینی به سمت نظامیان اشغالگر بمب دست ساز پرتاب کردند.

در جریان یورش نظامیان رژیم صهیونیستی به اردوگاه «الجلزون» در شمال رام الله در کرانه باختری هم درگیری رخ داد.

منابع محلی از بازداشت شماری از کارگران فلسطینی ساکن غزه از سوی نظامیان اشغالگر به دنبال یورش آنها به روستای «وادی النیص» در جنوب شرق بیت لحم در کرانه باختری خبر دادند.

از سوی دیگر منابع فلسطینی از شهادت یک فلسطینی به ضرب گلوله اشغالگران در اردوگاه قلندیا در شمال قدس اشغالی خبر دادند.

جمعیت هلال احمر فلسطین اعلام کرد که نظامیان ارتش رژیم صهیونیستی صبح امروز با یورش به اردوگاه قلندیا و منطقه کفر عقب در شهر اشغالی قدس یک جوان فلسطینی به نام محمد مناصره را شهید و ۴۴ نفر دیگر را زخمی کردند.

این درحالی است که شمار شهدا در کرانه باختری از آغاز جنگ علیه نوار غزه تاکنون به ۲۵۸ نفر رسید و در این مدت حدود ۳۲۰۰ نفر هم زخمی شده‌اند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha