زیرساخت مناسب برای اقامه نماز در ورزشگاه‌های یزد فراهم شود

یزد- ایرنا- مدیر ستاد اقامه نماز استان یزد گفت: تامین زیرساخت‌ مناسب برای اقامه نماز در ورزشگاه‌های استان یک موضوع بسیار ضروری است و در این زمینه باید فضای مناسب فراهم شود.

به گزارش ایرنا، حجت‌الاسلام "سید اکبر موسوی " روز سه‌شنبه در نشست بررسی وضعیت اقامه نماز در ورزشگاه‌های یزد افزود: باید ورزشگاه‌ها را به عطر خوش نماز با فراهم کردن زیرساخت‌های مناسب از جمله مکان در خور شان نماز برای نوجوانان و جوانان ورزشکار فراهم کنیم.

وی با تبیین اهمیت گسترش فرهنگ اقامه نماز در جامعه به خصوص در مکان‌های ورزشی و بین ورزشکاران ادامه داد: اگر فضاهای مختلف ورزشی دارای زیرساخت لازم باشند قطعا نوجوانان و جوانان نماز را به خوبی به جا آورده و موجب گسترش آن در مکان‌های فرهنگی و ورزشی می‌شوند.

مدیرکل ورزش و جوانان استان یزد نیز با تبیین اهمیت نماز گفت: ترویج نماز در بین جوانان و ورزشکاران ضروری است و هیچ عاملی مانند نماز نمی‌تواند ورزش و ورزشکاران را به سمت معنویات و مسائل فرهنگی تشویق کند.

" زهیر حاجی حسینی " با ارائه گزارش در خصوص وضعیت برگزاری نماز در مکان‌های ورزشی یزد گفت: تلاش حوزه ورزش استان بر ترویج نماز است و به همین منظور سعی شده به تدریج تمامی اماکن ورزشی به نمازخانه مجهز شوند و همچنین با کارهای فرهنگی ورزشکاران و جوانان را به نماز ترغیب کنیم.

استان یزد ۴۷ هیات ورزشی و ۶۰ هزار ورزشکار بیمه شده دارد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha