۲۱ خرداد ۱۳۹۱، ۱۳:۲۱
کد خبر: 80175572
T T
۰ نفر
نشست شوراي اقامه نماز اداره كل ورزش و جوانان گلستان برگزار شد

گرگان - نشست شوراي اقامه نماز اداره كل ورزش و جوانان استان گلستان با حضور اعضاي ستاد اقامه نماز اداره كل برگزار شد.

مدیركل ورزش و جوانان گلستان ضمن اشاره به اهمیت رعایت اخلاق و مسائل فرهنگی در ورزش اظهار داشت: از مهم ترین اولویت های وزارت ورزش و جوانان، مسائل فرهنگی معنوی و در رأس مسائل فرهنگی، تبلیغ و ترویج فرهنگ نماز است.

'قربان علی پاشا' تأكید كرد: باید به مسائل فرهنگی به ویژه نماز در جامعه ورزش و جوانان توجه ویژه داشته و مسائل مربوط به آن را با حمایت بیش تری دنبال كنیم.

وی در این راستا، برای تشویق و ترغیب هر چه بیش تر جوانان در ورزش و روی آوری هر چه بیش تر آنها به مسائل فرهنگی گفت: باید برنامه ریزی كرد تا جوانان، ورزشكاران و همكاران فعال در مسائل فرهنگی به ویژه نماز را شناسایی و مورد تقدیر و تشویق قرار دهیم.

پاشا تصریح كرد: با هیأت ها و ادارات ورزش و جوانان شهرستان ها و بخش های استان هماهنگی كنیم تا در وقت نماز از فضاهای ورزشی اذان پخش شود و طوری برنامه ریزی شود تا اولاً مسابقات ورزشی در وقت نماز برگزار نگردد و حتی الامكان شرایط را مهیا كنیم تا ورزشكاران در وقت نماز فریضه نماز را به جا آورند.

مدیركل ورزش و جوانان گلستان اظهار داشت: نماز از مهم ترین مسائل اسلام است كه از سوی پروردگار متعال، بزرگان دین مبین اسلام و نظام مقدس جمهوری اسلامی در به جا آوردن آن به ویژه نماز اول وقت آن هم با كیفیت و حضور قلب تأكید فراوان شده است.

پاشا اظهار امیدواری كرد: با اجرای برنامه های فرهنگی، معنوی ویژه در جامعه ورزش و جوانان، قهرمانان و جوانان آراسته به سجایای اخلاقی تربیت كنیم.

در این نشست، حسین درودگر كارشناس نظارت و ارزیابی ستاد اقامه نماز استان نیز حضور داشت.

ستاد اقامه نماز اداره كل ورزش و جوانان گلستان، در كنار ستاد اصلاح الگوی مصرف، ستاد امر به معروف و نهی از منكر، ستاد عفاف و حجاب و ... از فعال ترین ستادهای این اداره كل است.

602