۱۵ آذر ۱۴۰۲، ۷:۲۲
کد خبرنگار: 2447
کد خبر: 85313379
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

پروندهٔ خبری

شهادت ۲ فلسطینی در یورش نظامیان صهیونیست به کرانه باختری + فیلم

تهران- ایرنا- هلال احمر فلسطین بامداد چهارشنبه گزارش داد، ۲ فلسطینی به ضرب گلوله نظامیان صهیونیست در کرانه باختری به شهادت رسیدند.

به گزارش ایرنا از خبرگزاری سما فلسطین، هلال احمر فلسطین اعلام کرد، معاذ ابراهیم زهران در نزدیکی اردوگاه الفارعه و عبد الرحمن عوده در طمون در نزدیکی شهر طوباس به ضرب گلوله نظامیان صهیونیست شهید شدند.

بر اساس این گزارش، در درگیری‌های طمران و اردوگاه الفارعه ۳ فلسطینی دیگر نیز زخمی شدند.

بنابر اعلام رسانه‌های فلسطینی نظامیان صهیونیست به شهر جنین نیز یورش بردند و با فلسطینیان درگیر شدند و منزلی متعلق به یک شهروند فلسطینی را تخریب و شماری را بازداشت کردند.

پیش تر وزارت بهداشت فلسطین اعلام کرده بود که ۲۶۰ شهروند فلسطینی از روز دهم اکتبر (۱۵ مهرماه) تاکنون در کرانه باختری شهید و ۳۲۰۰ نفر زخمی شده‌اند.

از زمان آغاز عملیات «طوفان الاقصی» و آغاز تجاوزات به غزه در هفتم اکتبر مناطق مختلف کرانه باختری نیز شاهد عملیات‌های ضدد صهیونیستی و تشدید تجاوزات صهیونیست‌ها به مناطق مختلف این منطقه بوده‌ است.

با اتمام آتش بس موقت هفت روزه جنگ غزه در تاریخ ۱۰ آذر ماه، ارتش رژیم صهیونیستی در این تاریخ دوباره حملات و تجاوزهایش به غزه را از سرگرفته تا همچنان در جستجوی یک امتیاز واقعی و دستاوردی عینی باشد تا جنگ ۲۰۲۳ غزه یک پایان تلخ برایش رقم نزند اما سیلی واقعیت این بار شاید سنگین‌تر به صورت بنیامین نتانیاهو و اسرائیل بخورد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha