برگزاری مسابقات فوتسال کارکنان زندان‌های کشور در اهواز

اهواز - ایرنا - مدیرکل زندان‌های خوزستان با اشاره به برگزاری مسابقات فوتسال زندان‌های کشور در اهواز گفت: هدف از برگزاری این رقابت‌ها، ارتقای روحیه نشاط و سلامت تمامی کارکنان است.

غلامرضا روشان روز چهارشنبه در گفت و گو با ایرنا با قدردانی از همکاری همه نهادها و سازمان‌ها در جهت برگزاری این مسابقات بیان کرد: برگزاری این پیکارها علاوه بر افزایش سلامت جسمانی، روحیه همدلی و هم‌افزایی را در بین کارکنان زندان‌های سراسر کشور ارتقا می‌دهد.

وی افزود: این اداره کل همواره در برنامه‌های ورزشی، فرهنگی و تربیتی پیشتاز بوده و نمونه بارز آن، برگزاری این مسابقات با حضور تیم‌هایی از سراسر کشور است.

روشان با اشاره به اهمیت ورزش در بین کارکنان تصریح کرد: با پرداختن به ورزش، زمینه سلامت و تندرستی کارکنان این دستگاه بیش از پیش فراهم می‌شود.

مدیر کل زندان های خوزستان ادامه داد: کار در محیط زندان پرمشقت و با فشارهای روحی همراه است بنابراین در زمان‌های مختلف و یا مناسبت‌ها، برنامه‌های ورزشی خوبی ویژه کارکنان برگزار می‌شود.

بر اساس این گزارش این دوره از مسابقات با حضور ۲۷ تیم و ۳۳۰ شرکت کننده در قالب چهار گروه در مدت چهار روز با یکدیگر به رقابت می ‌پردازند همچنین اختتامیه این مسابقات روز چهارم با حضور مسئولان استانی برگزار خواهد شد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha