۱۵ آذر ۱۴۰۲، ۱۵:۱۳
کد خبرنگار: 2215
کد خبر: 85313458
T T
۱ نفر

برچسب‌ها

شهر آفتاب میزبان پنجمین نمایشگاه ساعت و صنایع وابسته

تهران بزرگ - ایرنا - پنجمین نمایشگاه ساعت و صنایع وابسته در مجموعه نمایشگاه بین المللی شهر آفتاب گشایش یافت.

به گزارش ایرنا، رییس اتاق اصناف تهران روز چهارشنبه در مراسم افتتاحیه پنجمین نمایشگاه ساعت و صنایع وابسته افزود: ساعت کالای لوکس نیست ولی همه افراد جامعه به این وسیله نیاز دارند به همین منظور امسال تصمیم گرفته شد برای دسترسی بهتر مردم این نمایشگاه در شهر آفتاب برگزار شود.

حمید رضا رستگار پور با اشاره به فعالیت ۱۳۵ اتحادیه صنفی در شهر تهران فعالیت دارند، گفت: اتحادیه ساعت از جمله اتحادیه‌هایی است که خدمات ویژه‌ای به مردم ارایه می‌کند و در خصوص تعمیرات ساعت اتحادیه ساعت تهران ۲۵۰ متخصص تعمیرگاه ساعت گران قیمت را جهت رفاه مردم آموزش داده است.

شهر آفتاب میزبان پنجمین نمایشگاه ساعت و صنایع وابسته

انصاف ساعت فروشان در خدمات رسانی 

همچنین رییس اتحادیه ساعت تهران نیز از ساعت فروشان به عنوان قشر منصف بازار نام برد و گفت: رضایتمندی بالایی از عملکرد ساعت فروشان در بین مردم وجود دارد و در بخش عرضه و خدمات پس از فروش بهترین خدمت را به مردم ارایه می دهند.

عبدالرحیم احمدی افزود: چند دوره از نمایشگاه ساعت در برج میلاد و مجموعه ایران مال برگزار شد که به جهت دسترسی مردم و همکاری با مدیریت شهری برای کاهش ترافیک تهران تصمیم گرفته شد این نمایشگاه در مجموعه شهر آفتاب برگزار شود.

به گفته مجری افتتاحیه پنجمین نمایشگاه ساعت و صنایع وابسته در شهر آفتاب، این نمایشگاه در ۴۱ غرفه و با حضور ۱۱۰ برند بین المللی از کشورهای مختلف در مجموعه شهر آفتاب در حال برگزاری است.

احسان امامی فر افزود: پیش بینی می شود ۱۰ تا ۱۲ هزار نفر از این نمایشگاه بازدید کنند.

مدیرعامل نمایشگاه بین‌المللی شهر آفتاب، نیز گفت: این نمایشگاه از امروز / چهارشنبه تا شنبه ۱۸ آذرماه به مدت ۴ روز از ساعت ۱۰ تا ۱۸ برپا است و هشت هزار و ۸۰۰ متر فضای نمایشگاهی به این رویداد اقتصادی اختصاص داده شده است.

عباس تقدسی نژاد با اشاره به حضور میهمانان خارجی در این رویداد نمایشگاهی توضیح داد: میهمانانی به نمایندگی از برندهای مطرح دنیا و تولیدکنندگان شناخته شده ساعت، در این رویداد حاضر شدند.

وی افزود: بر همین اساس نمایندگانی از کشورهای سوییس، ایتالیا، بلژیک، چین، آلمان، انگلیس، هنگ‌کنگ، تایوان، ترکیه، امارات، کره جنوبی و فرانسه برای رایزنی با غرفه‌داران در نمایشگاه بین‌المللی شهر آفتاب حضور دارند و در طول برگزاری نمایشگاه نمایندگان این کشورها توسعه روابط تجاری با غرفه‌داران را در دستور کار داشته و به دنبال ایجاد ارتباط با فعالان صنعت ساعت در ایران هستند.

مدیرعامل نمایشگاه بین‌المللی شهر آفتاب ضمن اشاره به دسترسی مطلوب این سایت نمایشگاهی به فرودگاه امام خمینی (ره) برای حضور میهمانان خارجی ابراز امیدواری کرد، تولیدکنندگان داخلی با انتقال فناوری‌های پیشرفته، به تولیدکنندگان برتر در مقیاس جهانی و در نتیجه صادرات محصولات این حوزه روی آورند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha