نخستین دفتر پیشخوان خدمات شهرسازی گناباد به بهره برداری رسید

گناباد-ایرنا- نخستین دفتر پیشخوان خدمات مهندسی شهرسازی شهرداری گناباد روز پنجشنبه فعالیت خود را آغاز کرد.

شهردار گناباد در همین زمینه به خبرنگار ایرنا گفت: با توجه توسعه فناوری ارتباطات، انتظارات شهروندان از خدمات شهرداری ها افزایش یافته است و دفتر خدمات شهرسازی شهرداری گناباد به عنوان نخستین دفتر پیشخوان شهرسازی در این شهرستان با هدف سرعت بخشی در ارایه خدمات و صدور پروانه های ساختمانی فعالیت خود را آغاز کرد.

مهران حسین زاده ادامه داد: به روز رسانی و ارایه خدمات مطلوب به شهروندان مبتنی بر فناوری های نوین ارتباطی و پیشبرد اهداف دولت الکترونیک، کاهش زمان در ارایه خدمات و کسب رضایتمندی شهروندان رویکرد مهم شهرداری گناباد به شمار می رود و شهروندان گنابادی با راه اندازی این دفتر پیشخوان می توانند بدون حضور در شهرداری مجوزهای خود را دریافت کنند.

شهردار گناباد گفت: برون سپاری خدمات شهرسازی به بخش خصوصی، با توجه به توان، انگیزه و مدیریت بهتر باعث افزایش بهره وری فعالیتها و خدمات شهرداری گناباد می شود.

حسین زاده در خصوص اقدامات شهرداری گناباد در زمینه اجرای نهضت ملی مسکن نیز افزود: شهرداری از همه ظرفیت خود برای سرعت بخشی طرحهای این بخش استفاده می کند و در حوزه شهرسازی نیروها در ۲ شیفت در حال کار هستند.

وی اضافه کرد: یکی از بزرگترین قرارداد های شهرداری گناباد نیز طی هفته گذشته برای آماده سازی زمین ۲۴۰ هکتاری گناباد برای اجرای نهضت ملی مسکن با اعتبار هزار میلیارد ریال منعقد شد و به زودی عملیات عمرانی این زمین نیز آغاز خواهد شد.

از مجموع پنج هزار و ۹۰۰ کیلومتر مربع وسعت گناباد هزار و ۸۰۰ هکتار مربوط به محدوده مرکزی این شهر است.

مرکز شهرستان ۹۳ هزار نفری گناباد در ۲۸۷ کیلومتری جنوب مشهد قرار دارد و ۴۵ هزار نفر از این جمعیت در شهر گناباد و بقیه در شهرهای "کاخک، بیدخت و روشناوند" و ۱۱۲ روستای آن ساکن هستند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha