حمله مورایس به کورس قهرمانی در جنگ با سپاهانی‌های سابق

تهران- ایرنا- تیم فوتبال سپاهان اصفهان در چارچوب هفته دوازدهم رقابت‌های فوتبال لیگ برتر ایران باید ورزشگاه نقش جهان مقابل مس‌رفسنجان قرار بگیرد.

به گزارش ایرنا، دیدار تیم‌های سپاهان اصفهان و مس‌رفسنجان از هفته دوازدهم رقابت‌های لیگ برتر فوتبال فردا از ساعت ۱۵ در ورزشگاه نقش جهان برگزار می‌شود.

شرایط دو تیم در جدول لیگ برتر کاملا متفاوت است. سپاهان با ۲ بازی کمتر نسبت به مس‌رفسنجان با ۱۸ امتیاز در رتبه چهارم قرار دارد و مس‌رفسنجان نیز در یازده بازی موفق به کسب ۱۴ امتیاز شده و در رتبه هشتم قرار دارد.

شاگردان ساکت الهامی اصلا دوست ندارند سومین شکست متوالی خود را مقابل سپاهان تجربه کنند. مس بعد از شکست مقابل گل‌گهر و صنعت‌نفت پا به اصفهان می‌گذارد. در مقابل اما شاگردان مورایس با ۲ برتری متوالی مقابل پرسپولیس و استقلال‌خوزستان به خوبی از حاشیه شکست خانگی برابر ملوان خارج شدند. سپاهان اما با شکست ۲ بر یک مقابل الاتحاد پا به این دیدار می‌گذارد و تنها نماینده ایران بود که موفق شد از مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا صعود کند.

حمله مورایس به کورس قهرمانی در جنگ با سپاهانی‌های سابق

نکته جالب این دیدار حضور ۶ بازیکن سابق سپاهان در ترکیب مس‌رفسنجان خواهد بود. بازیکنانی که ۳ نفر از آن‌ها حتی سابقه بستن بازوبند کاپیتانی طلایی‌پوشان را نیز دارد، جلال‌الدین علی‌محمدی فصل گذشته بازوبند کاپیتانی را بر بازو داشت و افتخارات زیادی نیز با سپاهان بدست آورده است.

سجاد شهباززاده نیز سابقه کاپیتانی و آقای گلی را با لباس سپاهان دارد و در نهایت حسن جعفری که محبوبیت بالایی در بین طرفداران اصفهانی دارد و به نوعی در لباس سپاهان به فوتبال ایران معرفی شد نیز سابقه کاپیتانی در سپاهان را دارد. لوسیانو پریرا، مهدی ترکمان و محمد نژاد مهدی نیز سابقه حضور در سپاهان را در کارنامه خود دارند و در صورت بازی مقابل طلایی‌پوشان از انگیزه بالایی برخوردار خواهند بود.

حمله مورایس به کورس قهرمانی در جنگ با سپاهانی‌های سابق

به نظر می‌رسد مورایس برای این دیدار نیز با آرایش ۱-۳-۲-۴ سپاهان را روانه میدان می‌کند. پیام نیازمند مسئولیت حفاظت از دروازه طلایی‌پوشان را برعهده دارد. محمد دانشگر و هادی محمدی زوج خط دفاعی سپاهان را تشکیل می‌دهند. رامین رضاییان از سمت راست و میلادزکی‌پور از سمت چپ خط دفاعی سپاهان را تکمیل می‌کنند.

محمد جواد حسین‌نژاد در کنار محمد کریمی زوج خط میانی سپاهان هستند و جلوتر از آن‌ها فرشاد احمدزاده، آریا یوسفی و رضا اسدی پشت سر شهریار مغانلو ترکیب یازده نفره سپاهان را برای این دیدار تشکیل می‌دهند.

ترکیب احتمالی سپاهان:

پیام نیازمند، محمد دانشگر، هادی محمدی، رامین رضاییان، میلاد زکی‌پور، محمد کریمی، محمدجوادحسین‌نژاد، رضا اسدی، فرشاداحمدزاده، آریا یوسفی و شهریار مغانلو

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha