۱۵ آذر ۱۴۰۲، ۱۵:۰۲
کد خبرنگار: 1278
کد خبر: 85314030
T T
۱ نفر

برچسب‌ها

۳۰ هزار لیتر بنزین خارج از شبکه توزیع در زنجان کشف شد

زنجان - ایرنا - رئیس پلیس امنیت اقتصادی زنجان از توقیف یک دستگاه کامیون کشنده و کشف و ضبط ۳۰ هزار لیتر بنزین خارج از شبکه توزیع به ارزش تقریبی هشت میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال در استان خبر داد.

به گزارش ایرنا به نقل از پایگاه خبری پلیس زنجان، سرهنگ حسین بدری روز چهارشنبه با بیان این مطلب، افزود: عوامل دایره مبارزه با قاچاق کالا و ارز و اطلاعات عملیات پلیس امنیت اقتصادی استان زنجان در پی رصد مسیرهای ارتباطی به یک دستگاه کشنده حامل سوخت مشکوک شدند.
وی اظهار داشت: ماموران پس از هماهنگی قضایی حین کنترل نامحسوس خودروهای عبوری در عوارضی آزادراه تبریز - زنجان خودروی اعلامی را پس از رویت با علائم هشدار دهنده و دستور ایست متوقف کردند که در ادامه در بازرسی از آن بنزین قاچاق کشف شد.
رئیس پلیس امنیت اقتصادی استان زنجان تصریح کرد: در این خصوص پرونده قضایی تشکیل شده که تحت رسیدگی است.


کشف بیش از ۲ کیلوگرم مواد مخدر در خدابنده
فرمانده انتظامی شهرستان خدابنده از اجرای طرح عاصفات با کشف ۲ کیلو و ۲۶۵ گرم مواد مخدر و دستگیری ۲۳ نفر خرده فروش و معتاد در این شهرستان خبر داد.
سرهنگ محسن غنیمتی اظهار داشت: طرح عاصفات با هدف پاکسازی نقاط جرم خیز شهرستان خدابنده با حضور عوامل پلیس مبارزه با مواد مخدر و کوپ شهرستان به اجرا درآمد.
وی افزود: در نتیجه اجرای این طرح ۱۷ نفر توزیع کننده مواد مخدر و ۶ نفر معتاد متجاهر دستگیر شدند.
فرمانده انتظامی شهرستان خدابنده با بیان اینکه همه متهمان به مرجع قضائی و معتادین متجاهر به کمپ معرفی شدند، گفت: هدف از اجرای این طرح، ناامن کردن فضا برای سوداگران مرگ و مخلان امنیت بوده و این طرح به صورت مداوم در دستور کار پلیس قرار دارد.


کشف کالای قاچاق به ارزش بیش از چهار میلیارد ریال در زنجان
فرمانده انتظامی شهرستان خدابنده در پی توقیف ۲ دستگاه سواری شوتی از کشف ۷۱ دستگاه لوازم خانگی قاچاق به ارزش سه میلیارد و ۶۰۰ میلیون ریال خبر داد.
سرهنگ محسن غنیمتی اظهار داشت: ماموران فرماندهی انتظامی بخش "بزینه رود" خدابنده و پاسگاه انتظامی "کرسف" حین رصد جاده های استان به ۲ دستگاه خودروی شوتی (سمند و پژو پارس) در محور خدابنده – بیجار مشکوک شدند.
وی افزود: با اشراف پیرامونی و مراقبت های پلیسی خودروهای مورد نظر متوقف و در بازرسی از آنها تعداد ۲ دستگاه تلویزیون ۷۵ و ۵۵ اینچ و ۶۹ دستگاه لوازم برقی خانگی قاچاق به ارزش تقریبی سه میلیارد و ۶۰۰ میلیون ریال کشف و ضبط شد.
سرهنگ غنیمتی با اشاره به انتقال خودرو به پارکینگ، ادامه داد: در این راستا پرونده مقدماتی تشکیل شد و ۲ نفر راننده به همراه کالای مکشوفه به مرجع قضائی تحویل داده شدند.


دستگیری پنج سارق و مالخر در سلطانیه
فرمانده انتظامی شهرستان سلطانیه از دستگیری پنج سارق اماکن خصوصی به همراه مالخر در شهرستان سلطانیه توسط عوامل پلیس آگاهی خبر داد و گفت:‌ در پی دریافت اخباری مبنی بر سرقت از اماکن خصوصی در سطح شهر سلطانیه، شناسایی سارق یا سارقان در دستور کار ماموران پلیس آگاهی شهرستان قرار گرفت.
سرهنگ اصانلو اظهار داشت: ماموران دایره مبارزه با سرقت با انجام تحقیقات گسترده پلیسی و تلاش های شبانه روزی موفق به شناسایی این سارقان به همراه مالخر شدند که پس از هماهنگی با مرجع قضایی متهمان را در مخفیگاهشان دستگیر کردند.
وی تصریح کرد: با انجام تحقیقات و بازجویی های صورت گرفته، متهمان به بزه انتسابی سرقت اماکن خصوصی در سطح شهرستان سلطانیه اعتراف کرده و پس از سیر مراحل قانونی و دستور مقام قضایی روانه زندان شدند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha