۱۵ آذر ۱۴۰۲، ۱۶:۵۶
کد خبرنگار: 1160
کد خبر: 85314203
T T
۲ نفر

برچسب‌ها

مهلت ارسال آثار به جشنواره ابوذر در گیلان تمدید شد

رشت - ایرنا - رئیس سازمان بسیج رسانه گیلان گفت: مهلت ارسال آثار اصحاب رسانه به نهمین جشنواره ابوذر تمدید شد.

به گزارش ایرنا، سرهنگ مهدی پارسا عصر چهارشنبه در جمع خبرنگاران اظهار کرد: با توجه به استقبال اصحاب رسانه از این جشنواره مهلت ارسال آثار که پیش از این ۱۵ آذرماه اعلام شده بود تا پایان این ماه تمدید شد.

وی ادامه داد: نهمین جشنواره رسانه‌ای ابوذر گیلان با ۱۰ محور ملی و پنج محور استانی در ۱۱ قالب تولید محتوای رسانه‌ای متنوع برگزار می‌شود.

وی افزود: محورهای ملی جشنواره شامل شعار سال، جهاد تبیین، پیوند رسانه، صنعت و تولید، مقابله با آسیب‌های اجتماعی، دستاوردها و خدمات بسیج و سپاه، امیدآفرینی، جبهه مقاومت، سبک زندگی ایرانی و اسلامی، حجاب و عفاف، جمعیت و فرزندآوری می‌شود.

پارسا در خصوص محورهای استانی و بومی جشنواره نیز اشاره و بیان کرد: گیلان و تهدیدات آبی، جمعیت و راه‌های برون رفت از پیری جمعیت، گردشگری و حفظ اراضی ملی، مهاجر پذیری و چالش تغییر کاربری اراضی طبیعی، رسانه و چشم‌انداز زیست محیطی گیلان(از رودخانه ها تا سراوان) از محورهای بومی جشنواره ابوذر هستند.

وی خاطرنشان کرد: محور ویژه نهمین جشنواره ابوذر نیز «شهدای دفاع مقدس و رسانه» در راستای دومین کنگره هشت هزار شهید استان گیلان می باشد که اصحاب رسانه می توانند آثار و تولیدات رسانه ای خود را در این محور نیز ارسال کنند.

رئیس سازمان بسیج رسانه گیلان با بیان اینکه هر شرکت‌کننده می‌تواند در هر قالب و موضوع پنج اثر ارسال کند، اظهار کرد: گزارش خبری، گزارش های تحلیلی و تحقیقی، مصاحبه، یادداشت و سرمقاله، تیتر، اینفوگرافی، موشن گرافی، عکس، کلیپ و گزارش ویدئویی، مستند و پادکست قالب‌هایی هستند که شرکت‌کنندگان می‌توانند آثار خود را به دبیرخانه جشنواره ارسال کنند.

وی با تاکید بر اینکه آثار ارسالی باید در یکی از رسانه‌ای مکتوب، مجازی، دیداری یا شنیداری دارای مجوز و یا رسانه ملی منتشر شده باشد، بیان کرد: علاقه‌مندان جهت ارسال آثار و کسب اطلاعات بیشتر به سامانه جشنواره به آدرس www.abozargilan.ir مراجعه کنند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha