رییس دانشگاه ایلام: تاسی به قرآن کریم رمز استقامت مردم غزه است

ایلام - ایرنا - رییس دانشگاه ایلام گفت: رمز استقامت و پایمردی مردم غزه در برابر جنایات رژیم صهیونیستی در آیات قرآن کریم نهفته است.

به گزارش خبرنگار ایرنا، طاهر علیمحمدی روز چهارشنبه در آیین گرامیداشت شهدای غزه و روز دانشجو، اظهار کرد: تاسی به آیات قرآن کریم راز اصلی استقامت در برابر ظلم بی امان رژیم غاصب اسرائیل است چرا که قرآن کریم انسان را در برابر ناملایمات به صبر و مقاومت سفارش می کند و مردم غزه با وجود حملات ددمنشانه و ظالمانه این رژیم و آمریکا تسلیم نشده اند.

وی افزود: استقامت بی نظیر مردم غزه تعجب و حیرت جهانیان به ویژه غیر مسلمانان را برانگیخت به گونه ای که اکنون جوامع غربی به تفکر و کنکاش در آیات قرآن روی آورده اند.

علیمحمدی تاکید کرد: استقامت مردم فلسطین و باریکه غزه باعث شد بسیاری از جوانان غربی به خواندن قرآن روی آورند و این از ثمرات عملیات طوفان الاقصی است.

وی ادامه داد: امروز همه دنیا شاهد حوادث ناگوار غزه و حملات بی‌رحمانه رژیم صهیونیستی به غیرنظامیان و زنان و کودکان هستند و بدون شک عملیات طوفان الاقصی و جنایات بیشمار اسرائیل سقوط و اضمحلال این رژیم را تسریع بخشیده است.

رئیس دانشگاه ایلام یادآور شد: مشارکت آمریکا با اسرائیل در جنایات غزه نشان دهنده ضعف و ناتوانی رژیم صهیونیستی و شکننده بودن همینه این رژیم است.

وی با بیان اینکه عملیات طوفان الاقصی برکات و آثار زیادی در سطح منطقه و جهان داشت، گفت: مقاومت مردم غزه در برابر اسرائیل با وجود کشتار بی‌رحمانه زنان و کودکان ارزشمند و چشمگیر است.

علیمحمدی تاکید کرد: اسرائیل و آمریکا با تبلیغات گسترده خود در طول سال های گذشته جبهه مقاومت و جنبش های فلسطینی را تروریستی نشان داده اند اما اکنون حملات وحشیانه این رژیم علیه مردم غزه حقانیت محور مقاومت، مظلومیت مبارزان فلسطینی و خوی ددمنشانه رژیم صهیونیستی را به دنیا ثابت کرد.

به گزارش ایرنا، این همایش با حضور ناصر ابوشریف نماینده جنبش جهاد اسلامی فلسطین در ایران، دانشجویان و اساتید دانشگاه ایلام برگزار شد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha