۱۵ آذر ۱۴۰۲، ۱۷:۳۴
کد خبرنگار: 762
کد خبر: 85314281
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

پلمب کارگاه بسته بندی روغن صنعتی تقلبی در شهریار 

شهریار - ایرنا - فرمانده انتظامی شهرستان شهریار از شناسایی و پلمب کارگاه بسته بندی روغن صنعتی تقلبی و دستگیری چهار متهم خبر داد. 

به گزارش ایرنا از پایگاه خبری پلیس ، سرهنگ "پیمان فتاحی" چهارشنبه گفت: در پی کسب اطلاعاتی مبنی بر نگهداری مخفیانه روغن صنعتی و بسته بندی در کارگاهی در "فردوسیه"شهریار، پیگیری موضوع در دستور کار ماموران انتظامی قرار گرفت.

فرمانده انتظامی شهرستان شهریار اظهار داشت: پس از تحقیقات اولیه و اطمینان از فعالیت مجرمانه، ماموران کلانتری ۲۰ فردوسیه، با هماهنگی مقام قضائی، کارگاه مورد نظر را مورد بازرسی قرار دادند.

پلمب کارگاه بسته بندی روغن صنعتی تقلبی در شهریار 

سرهنگ فتاحی تصریح کرد: در بازدید از محل کارگاه، ۳۰ هزار لیتر روغن صنعتی تقلبی در بشکه های ۲۲۰ لیتری، گالن های ۲۰ لیتری و قوطی یک لیتری کشف شد و کارشناسان اداره اصناف، ارزش کالای کشف شده را ۳ میلیارد ریال برآورد کردند.

این مقام انتظامی بیان داشت: تعداد ۵ هزار عدد برچسب برای چاپ روی قوطی ها و عرضه به بازار نیز کشف و در این عملیات پلیس چهار نفر دستگیر شدند و با هماهنگی مرجع قضائی، کارگاه پلمب شد.

وی در پایان با قدردانی از همکاری شهروندان با پلیس از آنان درخواست کرد: هرگونه فعالیت مجرمانه را با تلفن ۱۱۰ به مرکز فوریت های پلیسی اطلاع دهند.

پلمب انبار حاوی لوازم خانگی قاچاق

پلمب کارگاه بسته بندی روغن صنعتی تقلبی در شهریار 


فرمانده انتظامی غرب استان تهران از شناسایی یک انبار بزرگ و کشف لوازم خانگی قاچاق به ارزش ۱۰ میلیارد ریال در"احمدآباد مستوفی" اسلامشهر خبر داد.

سردار"کیومرث عزیزی" در گفت و گو با خبرنگاران گفت: در جریان اجرای طرح مبارزه با قاچاق کالا در شهرستان اسلامشهر، ماموران انتظامی کلانتری ۱۴ احمدآباد مستوفی، اخبار و اطلاعاتی از تخلیه مقادیر قابل توجهی لوازم خانگی قاچاق در یک انباری به دست آورده و بررسی آن را در دستور کار خود قرار دادند.

فرمانده انتظامی غرب استان تهران ادامه داد: با شناسایی محل تخلیه کالای قاچاق در"احمدآباد مستوفی"با هماهنگی مقام قضائی، در بازرسی از محل انباری، ۷۰ قلم لوازم خانگی خارجی قاچاق کشف شد.

این مقام ارشد انتظامی بیان داشت: در این عملیات پلیس، یک نفر به عنوان قاچاقچی کالاهای غیرگمرکی دستگیر و با هماهنگی مقام قضائی، محل انبار پلمب و متهم پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شد.

به گفته سردار عزیزی، کارشناسان، ارزش اقلام قاچاق مکشوفه در این عملیات پلیس را ۱۰میلیارد ریال برآورد کردند.

طرح ضربتی تشدید کنترل بیمه نامه شخص ثالث وسایل نقلیه

پلمب کارگاه بسته بندی روغن صنعتی تقلبی در شهریار 


رئیس پلیس راهور فرماندهی انتظامی غرب استان تهران از آغاز اجرای طرح ضربتی تشدید کنترل بیمه نامه شخص ثالث وسایل نقلیه به مدت یک ماه خبر داد.

سرهنگ"ایوب وشنی زرگران" از اجرای طرح ضربتی تشدید کنترل بیمه نامه شخص ثالث وسایل نقلیه خبر داد و در این خصوص اظهار داشت: با توجه به اهمیت برخورداری از بیمه نامه شخص ثالث در کاهش بروز مشکلات قضائی برای زیاندیدگان ناشی از تصادفات، تامین هزینه های درمان، جبران خسارات و ...، پلیس راهور فرماندهی انتظامی غرب استان تهران، طرح کنترل تشدید بیمه نامه شخص ثالث وسایل نقلیه را با بهره گیری از حداکثر توان در قالب یک طرح ضربتی و فوق العاده از امروز به مدت یک ماه در شهرستان های غرب استان تهران در دستور کار قرار داد.

رئیس پلیس راهور فرماندهی انتظامی غرب استان تهران با تاکید بر مدیریت هوشمندانه و بدون تنش موضوع فوق با رانندگان عزیز، افزود: کنترل جدی و استعلام بیمه نامه وسایل نقلیه با بهره گیری از سامانه سپهر یا پایش دستی با اخذ تصویر بیمه نامه از راننده به صورت ویژه در تمامی معابر شهری و برون شهری به مرحله اجراء گذاشته می شود.

سرهنگ زرگران پیرامون اعمال قانون وسایل نقلیه فاقد بیمه نامه شخص ثالث خاطرنشان کرد: پلیس راهور در اجرای طرح فوق در برخورد با وسایل نقلیه فاقد پلاک ضمن اعمال قانون، وسایل نقلیه فاقد بیمه نامه شخص ثالث را برابر ظرفیت های قانونی به پارکینگ منتقل خواهد کرد.

رئیس پلیس راهور فرماندهی انتظامی غرب استان تهران خاطرنشان کرد: پلیس راهور برابر ضوابط و مقررات موجود از ارائه هر گونه خدمات شماره گذاری، ترخیص و ... به وسایل نقلیه فاقد بیمه نامه شخص ثالث خودداری خواهد کرد.

دستگیری سارق حرفه ای کابل و سیم برق حین سرقت

پلمب کارگاه بسته بندی روغن صنعتی تقلبی در شهریار 

فرمانده انتظامی شهرستان رباط کریم از دستگیری سارق حرفه ای با ۱۲ فقره سرقت کابل و سیم برق حین انجام سرقت خبر داد.

سرهنگ علی زنگنه اظهار داشت: در پی وقوع چند فقره سرقت کابل و سیم برق در رباط کریم، رسیدگی به موضوع در دستور کار پلیس قرار گرفت.

وی افزود : ماموران کلانتری ۱۱ رباط کریم با انجام اقدامات اطلاعاتی، موفق شدند سارق را شناسایی کنند که در استعلام های صورت گرفته مشخص شد متهم از سارقان حرفه ای و سابقه دار بوده است.

این مقام انتظامی ادامه داد: پس از شناسایی مخفیگاه سارق، ماموران به صورت نامحسوس، وی را تحت نظر قرار داده و پس از تعقیب و مراقبت های نامحسوس، در عملیاتی سارق را حین انجام سرقت در رباط کریم دستگیر کردند.

وی با اشاره به اینکه متهم در بازجویی های پلیس به ۱۲ فقره سرقت کابل و سیم برق در شهرستان رباط کریم اعتراف کرد، اظهار داشت: در این راستا با تشکیل پرونده، متهم جهت سیر مراحل قانونی، تحویل مقام قضائی شد.

سرهنگ زنگنه از شهروندان درخواست کرد: در صورت اطلاع از فعالیت های مجرمانه، مراتب را در اسرع وقت از طریق تلفن ۱۱۰ اطلاع دهند تا نسبت به دستگیری و برخورد با متخلفان اقدام شود

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha