خداحافظی زودهنگام تیم شهید قندی‌ یزد از جام حذفی فوتبال کشور

یزد - ایرنا - تیم فوتبال شهید قندی یزد در مرحله دوم رقابت‌های جام حذفی قهرمانی باشگاه‌های کشور در دیداری خانگی با نتیجه ۲ بر یک مغلوب تیم نیروی زمینی تهران شد.

به گزارش ایرنا، در این مسابقه که روز چهارشنبه با حضور حدود ۲۰۰ تماشاگر و مسئولان اجرایی و ورزشی در استادیوم شهید نصیری یزد برگزار شد بازیکنان تیم شهید قندی با وجود تلاش زیاد با از دست دادن چندین موقعیت مناسب با قبول شکست خانگی با جام حذفی خداحافظی کردند.

در این دیدار مرتضی حیدری در دقیقه ۱۰ و عباس مردانی در دقیقه ۴۰ برای تیم نیروی زمینی تهران گلزنی کردند و سیدجواد شفیعی‌پور در دقیقه ۸۵ تنها گل تیم شهید قندی را به ثمر رساند و در وقت‌های اضافه نیمه دوم نیز یک پنالتی را هدر داد.

مرحله دوم مسابقات فوتبال جام حذفی قهرمانی کشور با حضور ۱۴ تیم‌ لیگ دسته ۲ و همچنین ۱۲ تیم از لیگ دسته سه کشور پیگیری می‌شود و سپس تیم‌های صعود کننده بر اساس قرعه کشی حریفان بعدی از لیگ برتر مشخص و برای رسیدن به مقام قهرمانی مسابقات را ادامه می‌دهند.

تیم فوتبال شهید قندی یزد که تنها نماینده این استان در لیگ دسته دوم کشور است تا پایان هفته هشتم رقابت‌ها در گروه ۲ با نتایج ضعیف و کسب پنج امتیاز در رده ۱۲ جدول گروه ۱۴ تیمی قرار دارد و برای رسیدن به بالای جدول، مسابقات سختی در پیش‌رو دارد.

سه تیم فوتبال یزد در لیگ کشور

هم‌اکنون تیم‌ فوتبال چادرملو اردکان در لیگ دسته اول، تیم شهید قندی در لیگ دسته دوم و تیم‌ سنگ آهن بافق در لیگ دسته سه کشور به نمایندگی از این استان حضور دارند.

۳۰ تیم فوتبال، فوتسال و فوتبال ساحلی از استان یزد در لیگ‌های کشوری حضور دارد و این استان با یک میلیون و ۲۵۰ هزار نفر جمعیت، ۴۷ هیات ورزشی استانی، ۴۰۰ هیات شهرستانی و ۶۲ هزار ورزشکار زیرپوشش بیمه ورزشی و ۲ هزار فضای ورزشی باز و مسقف در ۱۲ شهرستان در اختیار دارد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha