فقط ۴۰۰ زخمی فلسطینی از طریق گذرگاه رفح از غزه خارج شده‌اند
گذرگاه رفح

تهران – ایرنا – مسئول وزارت بهداشت فلسطین در غزه اعلام کرد،به دلیل بسته بودن گذرگاه رفح بسیاری از زخمی ها جانشان را از دست می دهند و از ابتدای تجاوز رژیم صهیونیستی به غزه تاکنون، فقط ۴۰۰ زخمی توانسته اند از طریق این گذرگاه از غزه خارج شده و به مصر سفر کنند.

به گزارش ایرنا به نقل از رسانه های فلسطینی، منیر البرش در این باره گفت: بیمارستان کمال عدوان به عنوان تنها بیمارستان فعال در شمال نوار غزه از کار افتاده است و هیچ گونه زخمی یا بیماری در این بیمارستان، پذیرش نمی شود.

منیر البرش افزود: از ابتدای تجاوز رژیم صهیونیستی به نوار غزه، از مجموع ۴۰ هزار زخمی بمباران های اشغالگران به نوار غزه، فقط ۴۰۰ زخمی توانسته اند از طریق گذرگاه رفح به مصر سفر کنند و شمار زیادی از آنها در انتظار سفر به خارج از غزه، جانشان را از دست می دهند.

مسئول وزارت بهداشت فلسطین در غزه تأکید کرد: اشغالگران سراسر نوار غزه را بمباران کرده و باعث زخمی شدن اهالی سراسر این بخش از خاک فلسطین شده اند.

منیر البرش همچنین گفت: بسته ماندن گذرگاه رفح غیر قابل پذیرش است و در جنگ های قبل، کامیون های مصری از طریق گذرگاه رفح به طور مستقیم وارد نوار غزه می شدند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha