۱۶ آذر ۱۴۰۲، ۱۳:۴۵
کد خبر: 85314812
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

سوارز با قانون «بازیکن برگزیده» به مسی ملحق می‌شود

تهران- ایرنا- مهاجم اسبق تیم فوتبال بارسلونا در روزهای آینده با اینترمیامی قراردادی را امضا می‌کند و با حداقل دستمزد ۶۵۱ هزار دلاری باردیگر در کنار دوست صمیمی‌اش به میدان خواهد رفت.

به گزارش ظهر پنجشنبه ایرنا، باشگاه اینترمیامی با هدف تقویت تیم فوتبال این باشگاه، در آستانه عقد قرارداد با لوئیس سوارز است. توافقی که در صورت تحقق، مرد اروگوئه‌ای را به لیونل مسی، فوق ستاره آرژانتینی تیم آمریکایی خواهد رساند و هواداران فوتبال را یک بار دیگر شاهد بازی این زوج خواهند بود.

با توجه به نقل و انتقالات چندوقت اخیر این باشگاه آمریکایی می‌توان احتمال داد که باید منتظر حضور برخی دیگر از چهره‌های پیشین بارسلونا در این تیم نیز باشیم. سرخیو بوسکتس و جوردی آلبا از جمله بازیکنانی هستند که در حال حاضر برای میامی توپ می‌زنند و صحبت‌هایی برای تقویت بیشتر این تیم هم مطرح است. یکی از اهداف سران اینترمیامی کسب جایگاه در پلی‌آف لیگ برتر آمریکا است.

سوارز که دیشب در دیدار خداحافظی‌اش با گرمیو که با پیروزی سه بر ۲ این تیم برابر فلومیننزه به پایان رسید، دبل کرد، در آستانه امضای قراردادی یک ساله با اینترمیامی است.

در این قرارداد حداقل دستمزد دریافتی سوارز ۶۵۱هزار دلار خواهد بود اما آپشن‌هایی به آن اضافه می‌شود. سوارز با پیوستن به اینترمیامی یکی دیگر از سهمیه‌های بازیکن خارجی این تیم در لیگ آمریکا را از آن خود خواهد کرد. در لیگ برتر آمریکا نیز قانون سقف دستمزد اجرا می‌شود و هر باشگاه تنها می‌تواند تعداد مشخصی بازیکن خارجی موسوم به «بازیکن برگزیده» را خریداری کند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha