راهپیمایی نماز گزاران جمعه و فریاد حمایت از غزه در استان فارس+فیلم

شیراز-ایرنا-نمازگزاران جمعه در شهرستان‌های مختلف فارس امروز (۱۷آذرماه) پس از اقامه نماز در حمایت از مردم مظلوم غزه راهپیمایی کردند و فریاد مظلومیت حمایت از مردم غزه سر دادند.

به گزارش خبرنگار ایرنا،‌ حدود ۲ماه است که غزه‌ قلب خونین جهان، رژیم صهیونیستی و حامیان غربی این رژیم را با مقاومت و ایستادگی به مصاف طلبیده است.

گروه‌های مقاومت فلسطین ۱۵ مهرماه برابر با هفتم اکتبر ۲۰۲۳، عملیات غافلگیرکننده‌ای با نام «طوفان الاقصی» را از غزه (جنوب فلسطین) علیه مواضع رژیم اسرائیل آغاز کردند.

شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی روز گذشته برای حمایت از این جنبش در اطلاعیه‌ای اعلام کرد: مردم ایران اسلامی در استمرار راهپیمایی جمعه‌های خشم و انزجار، ۱۷ آذرماه بعد از اقامه نمازجمعه در استان‌های مرکزی، همدان، کرمان، فارس و سمنان با حضور گسترده خود ضمن محکومیت جنایات رژیم صهیونیستی و آمریکای جنایتکار، حمایت همه جانبه خود را از مردم فلسطین تا آزادی قدس شریف را فریاد می‌زنند.

بدین‌ترتیب امروز نمازگزارن در شهرهای مختلف کشور به پا خواستند تا حمایت خود را از مردم غزه به منصه ظهور برسانند.

نمازگزاران در شهرستان‌های مختلف فارس نیز پس از اقامه نماز جمعه در محکومیت جنایات رژیم صهیونیستی راهپیمایی کردند.

راهپیمایی مردم شیراز از بست شهید دستغیب(ره) به سمت چهارراه پیروزی انجام شد.

شیرازی‌ها در این راهپیمایی با در دست داشتن تصاویری از امام خمینی (ره) و رهبر معظم انقلاب و پرچم فلسطین با مشت‌های گره کرده، فریاد الله اکبر، لا اله الا الله، مرگ بر آمریکا، مرگ بر اسرائیل، مرگ بر ضد ولایت فقیه سر دادند.

هم‌چنین نمازگزاران با سر دادن شعارهایی، "مرگ بر اسرائیل، مرگ بر صهیونیست، مرگ بر انگلیس" از مردم مظلوم غزه حمایت کردند.

در پایان هم قطعنامه پایانی راهپیمایی‌ کنندگان در حمایت از مبارزان فلسطینی صادر و قرائت شد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha