۱۷ آذر ۱۴۰۲، ۱۱:۲۰
کد خبر: 85315548
T T
۱ نفر

برچسب‌ها

فکری: من هم شنیدم اشکان خورشیدی پرسپولیسی است

۱۷ آذر ۱۴۰۲، ۱۱:۲۰
کد خبر: 85315548
فکری: من هم شنیدم اشکان خورشیدی پرسپولیسی است

تهران- ایرنا- سرمربی تیم هوادار با اشاره به تقابل این تیم در برابر پرسپولیس گفت: داور این مسابقه اشکان خورشیدی است و من هم شنیدم که پرسپولیسی است.

به گزارش ایرنا، محمود فکری امروز در نشست خبری پیش از دیدار با تیم پرسپولیس تهران اظهار کرد: فرصت خوبی برای تمرینات داشتیم و بازیکنان نیز انگیزه لازم را برای بازی داریم و امیدوارم شاهد یک بازی خوب در برابر تیم بزرگ پرسپولیس باشیم. تیم که هم مربی خوبی دارد و هم بازیکنان بسیار خوبی در ترکیب این تیم حضور دارند امیدوارم هواداران لذت ببرند. بازی کردن با تیم‌های بزرگ سختی‌های خودش را دارد و پرسپولیس در چند دیدار گذشته نتایج مطلوب را کسب نکرده است. مطمئن برای سه امتیاز بازی گام به میدان خواهند گذاشت و این کار را برای ما سخت خواهد کرد. بازی نیز قبل از دربی است و شاید برای پرسپولیس بازی بعدی مهمتر باشد آنان مراقب مصدومیت و محرومیت هستند تا بازی برابر استقلال را از دست ندهند.

سرمربی هوادار در خصوص تقابل خود با پرسپولیس گفت: آمار نمی‌تواند برای پرسپولیس مشکل‌ساز باشد زیرا شرایط بازی فرق دارد و هر بازی باید نسبت به زمان خود سنجیده شود. امیدوارم آمار تقابل من با پرسپولیس به روحیه بچه ها کمک کند و با امتیاز از زمین رقابت بیرون برویم.

وی در خصوص عکس داور مسابقه با جشن قهرمانی پرسپولیس در فینال جام حذفی گفت: در فوتبال دنیا همه افراد می‌توانند طرفدار تیم‌های بزرگ باشند. من هم شنیدم که اشکان خورشیدی پرسپولیسی است و این که حق دارد در شادی آنان شرکت کند اما توقع ما از او این است فردا قضاوت عادلانه داشته باشد و سوت اشکان تعیین کننده نتیجه بازی نباشد.

فکری افزود: توجهی به شرایط تیم رقیب نداریم برای بهتر کردن جایگاه هوادار در جدول تلاش می کنیم تا به نیمه بالای جدول برسیم و از رقیبان فاصله بگیریم. اینکه پرسپولیس چه وضعیتی دارد ما توجهی نداریم و به دنبال کار خود هستیم. انشاالله جایگاه خود را در جدول سرو سامان بدهیم و پرسپولیس هم موفق شود.

سرمربی هوادار تهران در خصوص حاشیه و تاثیر آن بر زندگی فوتبالیست‌ها گفت: از گذشته اینگونه بوده و بازی برخی از ستارگان تحت تاثیر حاشیه قرار گرفتند. زمانی که پیراهن یک تیم را می‌پوشیم باید تعهد داشته باشیم و تمامی جوانب را رعایت کنیم تا روز بازی بهترین عملکرد را داشته باشیم.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha