۱۷ آذر ۱۴۰۲، ۱۴:۲۸
کد خبر: 85315623
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

نمازگزاران کرمانی در حمایت از مردم غزه راهپیمایی کردند+فیلم

کرمان -ایرنا- نمازگزاران کرمانی پس از اقامه نماز جمعه این هفته برای حمایت از مردم مظلوم غزه و اعلام انزجار از جنایات رژیم صهیونیستی راهپیمایی کردند.

به گزارش ایرنا، راهپیمایی حمایت از مردم مظلوم و مقاوم غزه در کرمان بعد از آیین عبادی سیاسی نماز جمعه از محل مصلای امام علی(ع) تا میدان بسیج با حضور گسترده اقشار مختلف مردم انقلابی برگزار شد.

نمازگزاران شهر کرمان با در دست گرفتن پلاکاردهایی با مضامین "مرگ بر اسرائیل"، مرگ بر آمریکا، "حمام خون به پا شد فلسطین کربلا شد"، "با غزه همدردیم آماده نبردیم" و "یا ایها المسلمون غزه شده غرق خون " ضمن اعلام حمایت از مردم مبارز و ستمدیده غزه جنایت های رژیم کودک کش و غاصب اسرائیل را محکوم کردند.

راهپیمایان ولایتمدار و همیشه در صحنه کرمان با در دست داشتن تصاویر امام راحل، مقام معظم رهبری، شهید قاسم سلیمانی و حمل پرچم سه رنگ جمهوری اسلامی، فلسطین، حزب‌الله لبنان و دست نوشته هایی با مضامین محکومیت جنایات رژیم جعلی صهیونیستی همراهی و همدردی خود را با ملت فلسطین و مردم غزه اعلام کردند.

در انتهای این راهپیمایی بیانیه پایانی قرائت و با تکبیر راهپیمایی کنندگان تایید شد.

از ابتدای عملیات طوفان الاقصی در ۱۵ مهر مردم آگاه و بیدار استان کرمان برای چندمین مرتبه در حمایت از مردم غزه به خروش درآمده‌اند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha