امام جمعه بجنورد: تفکر بسیجی استکبارستیزی را در جهان گسترش داد 

بجنورد-ایرنا- نماینده ولی فقیه در خراسان‌شمالی و امام جمعه بجنورد گفت: بسیج به عنوان یک تفکر ماندگار موجب گسترش استکبار ستیزی در جهان و خنثی سازی توطئه دشمنان شده است.

به گزارش ایرنا، حجت الاسلام و المسلمین رضا نوری در آیین عبادی و سیاسی این هفته نماز جمعه بجنورد اظهار کرد: بسیجی بودن، تفکری است که در جامعه ایران فراگیر شده و برای مردم ایران اسلامی برکات زیادی داشته است.

وی افزود: بسیج درخت تنومندی است که در طول چهار دهه از عمر با برکت انقلاب اسلامی و علیرغم همه طوفان‌های شدید، همچنان استوار ایستاده است.

حجت الاسلام نوری با اشاره به وحدت مردم در پیروزی انقلاب اسلامی، گفت: مردم ایران بسیجی وار انقلاب کردند و تاکنون با این نگاه در برابر توطئه های دشمنان ایستادگی و به پیشرفت های چشمگیری رسیده اند.

امام جمعه بجنورد ادامه داد: فرهنگ بسیجی امروزه فراتر از مرزهای ایران گسترش پیدا کرده و همواره توطئه های دشمن در سراسر جهان نقش برآب می شود.

وی تصریح کرد: فرهنگ بسیج در فلسطین نیز گسترش پیدا کرد و با ایجاد عملیات طوفان الاقصی اجازه نداد تا رژیم صهیونیستی و آمریکا به اهداف شوم خود برسند.

حجت الاسلام نوری با اشاره به استقبال خوب مردم از مسابقات ملی قرآن در بجنورد، گفت: این رویداد معنوی بزرگ متعلق به همه جامعه است و برکات زیادی برای استان داشت.

نماینده ولی فقیه در خراسان شمالی تصریح کرد: برگزاری این رویداد معنوی بی تردید می تواند در ترویج فرهنگ قرآنی و گرایش نوجوانان این استان به علوم قرآنی موثر باشد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha