امام جمعه جیرفت: جاده‌های جنوب کرمان زودتر به سرانجام برسد

جیرفت- ایرنا- امام جمعه جیرفت گفت: از مسئولان راه و شهرسازی تقاضا داریم نسبت به اجرای طرح‌های راه با سرعت بیشتر اقدام کنند و این طرح ها زودتر به سرانجام برسد. 

به گزارش ایرنا حجت الاسلام میثم تارم در خطبه‌های این هفته نماز جمعه جیرفت اظهار کرد: دو بانده شدن جاده کرمان به جیرفت از طریق بم و دِهبَکری و همچنین از طریق ساردوئیه و طرح پل جنگل آباد که تاخیر در راه‌اندازی آن موجب ترافیک سنگین شده است هرچه سریعتر با کار مستمر به اتمام برسد.
وی در عین حال یادآور شد: افتتاح برخی از طرح ها در این دولت که سه دهه معطل مانده بود جای امید و تقدیر و تشکر از دولت انقلابی دارد.
حجت‌الاسلام تارم ادامه داد: طرح هایی که ۳۰ سال بر زمین مانده در این ۲ سال به بهره‌برداری می‌رسد و به مردم خدمات ارزنده‌ای ارائه می‌کند.
وی با بیان اینکه مسئولان بیشتر نسبت به فرهنگ حساس باشند اضافه کرد: حضور مسئولان ارشد کشور در دانشگاه قابل تقدیر است چون دانشجویان علاقه دارند مسئولان در بین آنان حضور یابند و به سئوالات پاسخ داده و شبهاتشان را رفع کنند.

طوفان الاقصی نشان داد رویای غربی ها تعبیر نمی‌شود

امام جمعه جیرفت در ادامه با اشاره به نقشه‌های غربی ها برای تغییر دولت‌ها و مرزهای کشورهای منطقه گفت: آنها نتوانستند طرح خاورمیانه خود را اجرا کنند و در عراق و افغانستان، لبنان و سوریه هم شکست خوردند.
وی افزود: با عملیات طوفان الاقصی برای همه جهانیان ثابت شد رویایشان برای منطقه تعبیر نخواهد شد.
حجت‌الاسلام تارم ادامه داد: همه شهروندان فلسطینی از جمله آنها که آواره کشورهای دیگر شده‌اند باید در سرنوشت خود دخیل باشند.
وی تصریح کرد: این مدعیان دموکراسی چرا وقتی نوبت به فلسطین می‌رسد به ادعای خود عمل نمی کنند و دموکراسی را به خوب و بد تقسیم می‌کنند.
حجت‌الاسلام تارم تاکید کرد: سرنوشت ساکنان فلسطین را به مردم واگذار کنید تا خودشان سرنوشتشان را تعیین کنند.
وی با اشاره به پیشنهاد رهبر معظم انقلاب ادامه داد: با همه پرسی در سرزمین‌های اشغالی تیر پایان بر رژیم غاصب، کودک کش، نسل کش و زن کش زده خواهد شد.

امام جمعه جیرفت بیان کرد: اکثر تحلیلگران حوزه روابط بین‌الملل به درستی معتقدند با حمله ۱۵ مهرماه مقاومت فلسطین دیوار بازدارندگی صهیونیست‌ها در برابر محور مقاومت فرو ریخته و در حال حاضر ایران قوی، قدرتمند و ولایتمدار دست برتر در جریان نبرد پنهان با اسرائیل دارد.
وی افزود: ایران اسلامی با پشتیبانی ها و رهبری های رهبر فرزانه انقلاب اسلامی توانسته است اسرائیل و آمریکا و غرب را با شکست‌های مفتضحانه در منطقه روبه‌رو سازد.
حجت الاسلام تارم یادآور شد: رژیم جعلی چاره‌ای جز حمله به بیمارستان ها، مدارس و راه انداختن نسل کشی ندیده است.
وی افزود: این رژیم بداند آن کسی که غرق و نابود خواهد شد و در افکار عمومی جهان محکوم به فنا، نسل کشی، بداخلاقی، تجاوز و کشتار است رژیم جعلی اسرائیل و حامی‌اش آمریکا است.
حجت‌الاسلام تارم با اشاره به سخنان رهبر معظم انقلاب گفت: جبهه مقاومت دوگانه‌های جعلی، تحمیلی و دست ساز دشمن همچون عرب و غیرعرب و شیعه و سنی را به هم ریخته
و اکنون دوگانه مقاومت و تسلیم حاکم است.
امام جمعه جیرفت تاکید کرد: تفکر تسلیم هم در نهایت مغلوب و تسلیم مقاومت خواهد شد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha