معاون رییس جمهور: البرز دارای مجموعه دانش بنیان های متنوع وکارآمد است

کرج - ایرنا- معاون علمی ، فناوری و اقتصاد دانش بنیان ریاست جمهوری در نشست با فعالان زیست بوم فناوری و نوآوری البرز، مجموعه های دانش بنیان این استان را بسیار قوی، متنوع و کار آمد در بستر تقویت صنعت و اقتصاد توصیف کرد.

به گزارش ایرنا، "روح الله دهقان فیروز آبادی " روز جمعه در این نشست که در پارک علم و فناوری البرز برگزار شد گفت: با توجه به تنوع زیادی که در دانش بنیان های استان البرز مشاهده می شود ، از این مجموعه ها به صورت مستقیم حمایت می کنیم.

وی به اشاره به حرکت مجموعه دانش بنیان های البرز در مسیر توسعه فناوری‌های جدید گفت: ضروری است رفع بخشی از مسایل این شرکت های دانش بنیان با هماهنگی دستگاه های اجرایی ذیربط برطرف شود.

معاون علمی ، فناوری و اقتصاد دانش بنیان ریاست جمهوری بیان کرد: هماهنگی با وزارتخانه های صنعت، معدن و تجارت ، بهداشت ، اقتصاد و دارایی و بانک مرکزی می تواند مسیر را برای تقویت و توسعه شرکت های دانش بنیان هموار کند.

دهقان فیروز آبادی اظهار کرد: مرکز توسعه فناوری راهبردی حوزه معاونت علمی ریاست جمهوری و حوزه معاونت اقتصاد دانش بنیان این نهاد همواره در مسیر توسعه بازار و اقتصاد دانش بنیان ها حامی و یاری کننده این مجموعه ها بوده است.

وی با اشاره به اینکه تمام شرکت های دانش بنیان مستقر در پارک علم و فناوری البرز دغدغه ملی دارند افزود: از این مجموعه برای اصلاح ساختارها به نحو مطلوب استفاده خواهیم کرد.

معاون علمی و فناوری رییس جمهور گفت: چهار مجموعه وزارت علوم ، تحقیقات و فناوری ، جهاد دانشگاهی ، معاونت علمی ریاست جمهوری و بخش خصوصی با هم افزایی در پارک علم و فناوری یک ترکیب مهم چهار ستونه را شکل داده اند که نتیجه پیشرفت ها قابل مشاهده است‌.

وی با اشاره به صندوق پژوهش فناوری مستقر در پارک علم و فناوری که توسط بخش خصوصی مدیریت می شود گفت: ما به صورت مستقیم، شفاف و دقیق به این صندوق نو آوری کمک می کنیم .

رییس جمهور و هیات دولت در راستای سفرهای استانی امروز جمعه میهمان مردم البرز هستند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha