۱۸ آذر ۱۴۰۲، ۸:۴۷
کد خبرنگار: 939
کد خبر: 85316134
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

زنجان مهیای میزبانی از سی‌امین اجلاس سراسری نماز است

زنجان - ایرنا - دبیر سی‌امین اجلاس سراسری نماز گفت: اجلاس سراسری نماز یکی از مهمترین همایش‌های فرهنگی و مذهبی بوده که هر ساله در کشور برگزار می‌شود و استان زنجان در سال جاری عهده دار میزبانی از این رویداد است.

حجت الاسلام علی یوسفی روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: با نزدیک شدن به آغاز سی‌امین اجلاس سراسری نماز به میزبانی استان زنجان تمامی دستگاه‌های مربوطه آمادگی خود را جهت هرچه باشکوه‌تر برگزار شدن این اجلاس اعلام کرده اند.

وی ادامه داد: با توجه به مصوبه ستاد برگزاری اجلاس، کارگروه ویژه‌ای در جهت برنامه ریزی و اجرای برنامه‌های مختلف فرهنگی، هنری و خدماتی در حوزه شهرداری زنجان تشکیل شده تا از ظرفیت های مناسب این مجموعه در راستای باشکوه‌تر برگزار شدن اجلاس سراسری نماز بهره گرفته شود.

حجت الاسلام یوسفی گفت: از جمله برنامه های پیش بینی شده و در حال اجرا می توان به برگزاری عهدواره «به رنگ قنوت» که در قالب اردوهای دانش آموزی با محتوای ترویج فرهنگ نماز در ۴۰ دبیرستان متوسطه اول شهر زنجان در حال برگزاری است و همچنین نمایش میدانی بزرگ «آواز پر جبرئیل» که به فلسفه نماز در قالب هنری می‌پردازد، ‌اشاره کرد.

وی ادامه داد: اقدامات تبلیغی و فضاسازی محیط شهری با استفاده از طرح های فاخر هنری با موضوع نماز در قالب دیوار نگاره، استند، بیلبورد و عرشه های موجود در سطح شهر و نصب المان‌ها و تندیس هایی با موضوع اقامه نماز در دستور کار است.

دبیر سی‌امین اجلاس سراسری نماز گفت: در همین راستا با موافقت شهرداری زنجان، اولین دیوارنگاره‌ بزرگ میدان ولیعصر در این شهر مزین به یک طرح با موضوع نماز و محوریت نسل نو خواهد شد.

حجت الاسلام یوسفی افزود: سی امین اجلاس سراسری نماز با عنوان “نماز نسل نو با تمرکز بر نقش مدرسه، مسجد و دانشگاه” نیمه اول دی ماه امسال به میزبانی استان زنجان برگزار می شود.

بیست و نهمین اجلاس سراسری نماز بهمن سال گذشته در تهران برگزار شد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha