فیلم | محرومیت های روستاهای دلی رچ مارگون از زبان کودکان و مردم

یاسوج - ایرنا -در سفر سید علی احمدزاده استاندار کهگیلویه وبویراحمد همراه برخی از مدیران دستگاه های اجرایی به شهرستان مارگون مردم و اهالی روستاهای دلی رچ خواستار رفع مشکلات و تنگناها و محرومیت های تاریخی این مناطق شدند؛ کلثوم ۹ ساله هم البته وعده ها را ثبت و مستند می کرد.

مردم روستاهای دلی رچ مارگون می گفتند که سالهاست از بی آبی ، نبود جاده مناسب و حتی فضاهای آموزشی و کمترین امکانات زیرساختی رنج می بریم.

آنها می گفتند البته بارها مسئولان و استاندارانی از دولت های گذشته آمده اند قول رفع مشکلات و کمبودهای این روستا را دادند نه تنها حل نشد بلکه چالش های دیگری هم اضافه شده است.

دلی رچ یکی از قطب های تولید با کیفیت ترین گردو در استان و حتی کشور محسوب می شود و کشاورزان و باغداران این منطقه خواستار همکاری سازمان جهاد کشاورزی برای ارایه تسهیلات و کمک هیا بلاعوض و خرید و راه اندازی سیستم های آبیاری تحت فشار و پمپاژ آب از رودخانه پایین دست روستا بودند.

به گزارش ایرنا، مارگون با جمعیتی حدود ۲۱ هزار نفر در فاصله ای حدود ۶۰ کیلومتری یاسوج مرکز کهگیلویه وبویراحمد واقع گردیده است و ۱۷ هزار نفر از جمعیت این شهرستان جدید روستایی و بالای سه هزار و ۵۰۰ نفر نیز جمعیت شهری دارد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha