۱۸ آذر ۱۴۰۲، ۱۷:۵۱
کد خبرنگار: 1285
کد خبر: 85316360
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

بارش برای چهارمحال و بختیاری پیش‌بینی شد

۱۸ آذر ۱۴۰۲، ۱۷:۵۱
کد خبر: 85316360
بارش برای چهارمحال و بختیاری پیش‌بینی شد

شهرکرد- ایرنا-  معاون توسعه و پیش‌بینی هواشناسی چهارمحال و بختیاری برای روزهای پایانی هفته جاری یک سامانه بارشی در استان فعال می‌شود.

معصومه نوروزی روز شنبه در گفت‌وگو با خبرنگار ایرنا افزود:برای روزهای چهارشنبه و پنجشنبه هفته جاری یک سامانه بارشی در استان فعال می‌شود و به ویژه در نیمه غربی استان بارش برف و باران به همراه خواهد داشت.

وی از بارش پراکنده در کوهرنگ در روز شنبه خبر داد و گفت: این موج بارشی تا پایان وقت روز ۱۸ آذرماه در شمال‌غرب استان فعالیت دارد و سپس از منطقه خارج می‌شود.

وی ادامه داد: در دیگر نقاط استان نیز افزایش ابر و وزش باد شکل می‌گیرد و تا روزهای پایانی هفته بارش دیگری برای استان پیش‌بینی نمی‌شود.

معاون توسعه و پیش‌بینی هواشناسی کمینه دمای ۲۴ ساعت گذشته استان را هفت درجه سانتی‌گراد زیر صفر اعلام کرد و گفت: بر این اساس شهرکرد همچنان سردترین مرکز استان‌های کشور است و در استان نیز به همراه بلداجی سردترین ایستگاه گزارش شد.

وی یادآور شد: هوای سرد در استان طی روزهای آینده نیز ماندگار است.

به گزارش ایرنا، چهارمحال و بختیاری سرچشمه ۲ رودخانه زاینده‌رود و کارون و بخشی از رودخانه دز است و افزایش یا کاهش بارش‌ها در این استان، استان‌های خوزستان، اصفهان و فلات مرکزی را تحت تاثیر خود قرار می‌دهد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha